×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

مراجعه ۷ هزار بیمار مبتلا به کرونا به مراکز درمانی خوزستان در شبانه‌روز گذشته

دکتر محمدحسین سرمست در نشست ستاد استانی مدیریت کرونا که در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهارکرد: بهداشت و سایر ارگان‌های مرتبط از جمله جمعیت هلال احمر بیش از پیش  در حال فعالیت در زمینه واکسیناسیون هستند. در حال حاضر میزان مراجعه بزرگسالان برای واکسیناسیون کند و آرام است اما استقبال از واکسیناسیون اطفال خوب بوده است.

 وی با اشاره به پای کار بودن بهداشت و درمان افزود: در استان خوزستان از مراکز بهداشتی و بیمارستان‌های محلی گرفته تا بیمارستان‌های بزرگ، پذیرای بیماران مشکوک یا مبتلا به کرونا هستند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: در شبانه‌روز گذشته ۷ هزار بیمار به مراکز درمانی استان خوزستان مراجعه کرده‌اند که بیشتر آن‌ها به صورت سرپایی درمان و ترخیص و ۱۲۹ نفر نیز بستری شده‌اند. در مجموع در حال حاضر ۷۰۰ بیمار در بیمارستان‌های خوزستان بستری هستند که ۵۰۰ نفر از این تعداد در بخش‌های عادی و ۲۰۰ نفر در بخش‌های ICU بستری هستند.

سرمست با بیان اینکه ۳۶ نفر از بیماران بستری در ICUهای خوزستان اینتوبه هستند، گفت: پیش از این نسبت بستری در ICU به عادی، یک‌سوم به دو سوم بود که با افزایش بستری‌ها این نسبت تغییر کرد و اکنون تعداد بستری‌ها در بخش‌های عادی افزایش یافته است.

وی بیان کرد: بر خلاف ستاد ملی مقابله با کرونا که امروز مصوبات واضحی نداشته، امیدواریم امروز مصوبات خوبی برای بهتر شدن شرایط در استان خوزستان داشته باشیم.

ایسنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.