×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

مسئولان شبانه روز به مردم خدمت کنند

حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد در خطبه های نماز جمعه اهواز در مصلای مهدیه امام خمینی (ره) این شهرستان بیان کرد: از تمامی مردم ولایت مدار خوزستان که حضور چشم گیری در راهپیمایی ۲۲ بهمن داشتند قدردانی می کنم چرا که به تکلیف خود عمل کردند و حالا نوبت مسئولان است.

وی با تاکید بر تلاش مدیران برای حل مشکلات گفت: مدیران باید دستاوردهای انقلاب را به مردم‌معرفی کنند، در این دولت انقلابی تحولات بنیادی اتفاق خواهد افتاد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان اظهار داشت: ایران اسلامی در عرصه‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ، علمی و نظامی دستاوردهای بسیار خوبی بعد از  پیروزی انقلاب اسلامی  به دست اورده است.

وی افزود: گسترش استقلال خواهی و استکبار ستیزی از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد بیان کرد:  حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن  ۲ پیام دارد که ابتدا سران استکبار جهانی باید بدانند که ۴۳ سال با فشارهای مختلف تلاش کردند مردم را از نظام نا امید کنند اما موفق نشدند.

وی گفت: اگر ۴۰۰ سال دیگر بگذرد امت اسلامی همچنان پشتیبان این انقلاب اسلامی است.

امام جمعه اهواز ادامه داد: و پیام دوم به مسئولان است که مردم به تکلیف خود عمل کردند باید شبانه روز جهادی برای حل مشکلات  تنها تلاش کنند.

وی گفت: خوزستان مسئولان خوبی دارد اما باید به گونه ای عمل کند که با استان های دیگر متفاوت باشند.

وی در ادامه با بیان اینکه تشکیل خانواده مطمئن ترین راه رسیدن به امنیت است اظهار داشت:اگر تمام سرمایه گذاری برای تشکیل خانواده انجام شود ناهنجاری ها در جامعه کاهش می یابد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.