×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

معرفی برگزیدگان دوازدهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی

به گزارش  روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، هیات داوران دوازدهمین دوره شعر رضوی متشکل از سید شبر محسنی ، سالم ساری و  عدنان غزی از بین تعداد ۶۶ اثر راه یافته به دبیرخانه جشنواره ، ۴۵ اثر را به مرحله نهایی معرفی کردند.

هیات داوران در بخش فصیح هیچ کس را حایز رتبه اول تا سوم ندانست و ” محمد فرحات ” از کشور لبنان را به عنوان شایسته تقدیر این بخش معرفی کردند. در بخش شعبی،مقام اول به “محمد الهلیچی ” ازشهرستان کارون، مقام دوم به ” حسین الوایلی ” از خرمشهر و مقام سوم به ” فرحان الکنانی”  از شوش تعلق گرفت.

بر اساس این گزارش هیات داوران در بخش شعبی، “یوسف الشرهانی” ، “عبدالحسین الصیاحی ” و ” محمد جواد الساعدی”  از اهواز،” عبدالغنی الحزباوی” از کارون و ” سیدمحسن البخانی”  از شوش را شایسته تقدیر دانست.

هیات داوران در بخش مقاله ” فاطمه پارسی ” از تهران را به عنوان شایسته تقدیر این بخش معرفی کرد؛ همچنین در این آیین از حاج عباس حزباوی شاعر و نویسنده فرهیخته خوزستانی به پاس سال‌ها فعالیت و تلاش در حوزه شعر عربی و ولایی تجلیل شد.

این جشنواره شنبه شب در شوش به کار خود پایان داد.

بنیاد بین‌المللی امام رضا (ع) با مشارکت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، آستان قدس رضوی و سایر نهادها و دستگاه‌های عضو جشنواره هرسال برنامه‌هایی متنوع در ارتباط با امام رضا (ع) و ائمه اطهار(ع)در داخل و خارج از کشور با هدف معرفی دیدگاه‌های متفاوت زندگی و سیره ائمه (ع) توسط هنرمندان برگزار می‌کند.

این جشنواره در ۱۸ استان کشور در بخش‌هایی چون شعر فارسی ، عربی و ترکی رضوی، تئاتر، فیلم، خوشنویسی، دلنوشته‌ای به امام رضا(ع) و … برگزار می‌شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.