×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

پس زدگی فاضلاب در اهواز به ۱۴ نقطه کاهش یافت

محمدرضا کرمی نژاد در گردهمایی بسیجیان صنعت آب و فاضلاب خوزستان اظهار داشت: تا سال گذشته در اهواز ۵۳۰ خیابان مشکل پس زدگی فاضلاب داشتند که با اقدام انجام شده مشکل اغلب این خیابان برطرف شده است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته در اهواز سه هزار نقطه دارای مشکل پس زدگی فاضلاب وجود داشت گفت: اکنون این مناطق مشکل خاصی از نظر پس زدگی فاضلاب ندارند.

مدیر عامل آبفا خوزستان این اقدام را حاصل کار جهادی دانست و گفت: در فرآیند اداری باید روش بسیجی و جهادی بودن گسترش یابد چرا که تنها راهکار حل مشکلات مردم سیره بسیجی و اقدام جهادی است.

کرمی نژاد گفت : افزایش مشکلات ناشی از فاضلاب اهواز باعث شد تا مقام معظم رهبری شخصا به این موضوع ورود کنند و اعتبار ویژه ای به این امر اختصاص یابد.

وی در ادامه با گرامیداشت ایام الله دهه فجر افزود: دولت سیزدهم با کار جهادی و روحیه بسیجی با عزمی راسخ در حال خدمت به مردم است.
مدیر عامل آبفا خوزستان به مشکل تنش آبی در مناطق روستایی این استان نیز اشاره کرد و گفت: با روحیه جهادی و بسیجی  ۹۰۴ روستای خوزستان آبدار شدند که این آمار بیش از دو برابر طرح های آبرسانی در کل کشور طی امسال می باشد.

طرح آبرسانی به ۹۰۴ روستای خوزستان همزمان با دهه فجر به بهره برداری رسید.

ایرنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.