×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

تجربیات پیشکسوتان، نقشه راه آموزش و پرورش است

مسعود حمیدی‌نژاد در آیین تجلیل از پیشکسوتان و بازنشستگان ناحیه ۳ اهواز که امروز (۲۷ اردیبهشت‌ماه) برگزار شد، با تاکید بر نقش پیشکسوتان در تحقق برنامه‌های عملکردی آموزش و پرورش، اظهار کرد: تجربه‌گردانی با تکیه بر ظرفیت پیشکسوتان یکی از اولویت‌های آموزش و پرورش است و تجربیات پیشکسوتان، نقشه راه آموزش و پرورش است.

به گزارش ایسنا وی ضمن تاکید بر ضرورت توجه ویژه به ظرفیت عظیم نخبگانی در بخش پیشکسوتان آموزش و پرورش ادامه داد: یکی از ظرفیت‌های عظیم موجود در حوزه تعلیم و تربیت، تجربیات ارزشمند پیشکسوتان است که می‌تواند به عنوان کلید حل مشکلات پیش روی آموزش و پرورش مورد استفاده تصمیم‌سازان در این حوزه قرار گیرد.

حمیدی‌نژاد در ادامه با اشاره بر لزوم اجرای برنامه‌های تجربه‌گردانی در حوزه پیشکسوتان آموزش و پرورش، خاطرنشان کرد: گنجینه اصلی تعلیم و تربیت استان، بازنشستگان هستند و بی‌شک همه باید در راستای تکریم این عزیزان گام برداریم چرا که این افراد سرمایه عظیمی در حوزه تجربه دارند و می‌توانند آن را در اختیار آموزش و پرورش و به ویژه نومعلمان قرار دهند.

سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان در پایان گفت: مجموعه تعلیم و تربیت استان خوزستان برنامه‌های گسترده‌ای برای تکریم بازنشستگان در دستور کار خود قرار داده است که به زودی این برنامه‌ها عملیاتی و اطلاع‌رسانی خواهد شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.