×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

دانش آموزان خوزستانی می توانند به صورت رایگان مهارت بیاموزند

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: طبق دستور وزارتخانه تا سقف ۱۰۰ هزار نفر در استان می توانند به صورت رایگان مهارت فرابگیرند و دانش آموزان می توانند از این فرصت در تابستان استفاده کنند.

 حجت الاسلام رضا کلاه کج در شورای آموزش و پرورش خوزستان بیان کرد: آموزش و پرورش از این فرصت استفاده کند و در تعامل با اداره کل ارشاد دانش آموزان را برای حضور در این کلاس ها راهنمایی کند، این اداره کل هزینه مربیان را تقبل کرده است و مهارت به صورت رایگان به فرد آموزش داده می شود.

وی گفت: از دیگر اقداماتی که آموزش و پرورش برای اوقات فراغت دانش آموزان می تواند انجام دهد تامین سالن است و اداره کل ارشاد تجهیزات پخش فیلم را در این مکان ها فراهم  می کند تا دانش آموزان از این فضاها برای تماشای فیلم استفاده کنند.

کلاه کج اظهار داشت: در استان یکصد سالن وجود دارد که مجهز هستند اما به دلیل محدودیت های مصرف برق نمی توان از آن ها بهره برداری کرد، اگر استانداری خوزستان کمک کند و برق مود نیاز این سالن ها را فراهم کند می توان برای آموزش و مهارت آموزی دانش آموزان از این سالن ها استفاده کرد.

وی افزود: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و آموزش و پرورش خوزستان در تعامل با یکدیگر می توانند زمینه را برای ایجاد اوقات فراغت مفیدی برای دانش آموزان استان فراهم کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.