×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

بومی سازی مبدل حرارتی تجهیرات تزریق نیتروژن

متخصصان شرکت ملی حفاری ایران برای نخستین بار با استفاده از توانمندی‌های داخلی موفق به طراحی و ساخت یک دستگاه مبدل حرارتی تجهیرات تزریق نیتروژن شدند.

رئیس اداره نگهداری و تعمیرات مدیریت خدمات فنی شرکت ملی حفاری ایران گفت: ساخت این مبدل حرارتی در سیستم‌های فوق سرد (Cryogenic) از توان فنی و مهندسی بالایی برخوردار است.

مازیار عبداللهی گفت: راه اندازی یک دستگاه تراک سیمانزنی مدل JEREH با استفاده از تخصص داخلی شامل تعمیرات اساسی موتور‌های CAT C ۷، گیربکس‌های اتوماتیک ALLISON ۴۷۰۰ OFS و سیستم‌های ابزاردقیق PLC برای اولین بار، همچنین بومی سازی طراحی و ساخت پمپ روانکار پمپ‌های فشار قوی (HT ۴۰۰) و یک دستگاه هوزینگ پمپ دورانی مربوط به تجهیزات بلندر از دیگر توانمندی های متخصصان این مجموعه است.

وی گفت: تعمیرات تجهیزات سیستم‌های پمپاژ نیتروژن (کولداند و بوستر پمپ)، تعمیرات و بازسازی انواع سیستم‌های کنترل و مونیتورینگ ابزار دقیق از جمله، Engine Bxs, TCM, ECU ,Flow Analyzer و تعمیرات HMI شیفت سلکتور، باکس یونی پرو، ماژول‌های PLC بخش دیگری از اقدامات این اداره در سال جاری می‌باشد.

عبداللهی افزود : در چهار ماه نخست امسال تعداد ۶۳۵ دستور کار جهت انجام تعمیرات جاری تجهیزات صادر و به این امور ارجاع داده شده است که این دستور کار‌ها شامل افزون بر سه هزار و ۶۵۰ آیتم مختلف تعمیراتی بوده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.