×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

توزیع ۵ هزار سطل‌ زباله در اهواز برای جمع آوری پسماندهای خانگی

علی شمسی درخصوص برنامه‌های شهرداری اهواز برای رفع مشکل جمع آوری زباله و پسماند‌های خانگی در این کلانشهر گفت: برنامه‌های کوتاه مدت در دستور کار است و درخواست خریداری ۵ هزار سطل زباله را داده ایم و باید مراحل اداری و قانونی سپری شود.

وی افزود: همچنین معاونت فرهنگی نیز همزمان با تامین و توزیع سطل ها، کار‌های فرهنگی و آموزش‌های شهروندی را آغاز خواهد کرد.

شمسی با بیان اینکه توزیع سطل‌ها میان شهروندان امسال و قبل از آغاز سال جدید اتفاق می‌افتد، ادامه داد: جمع آوری سطل‌های زباله بزرگ در منطقه ۲ و ۶ اهواز تا حدودی انجام شده و تعداد باقیمانده در همه نقاط و به ویژه هسته مرکزی شهر درحال انجام است.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری اهواز ادامه داد: وقتی مردم زباله‌ها را در ساعتی معین بیرون از منزل قرار دهند و در این رابطه همکاری داشته باشند، فرصتی برای فعالیت زباله گرد‌ها به وجود نمی‌آید و شاهد رهاشدن زباله‌ها در خیابان‌ها و معابر نخواهیم بود.

این مقام مسئول تعداد زباله گرد‌ها در سطح اهواز را حدود ۲ هزار و ۴۰۰ نفر اعلام و اضافه کرد: درصورتیکه در بازه زمانی ۲۱ تا ۲۳ زباله‌ها درب منازل قرار بگیرند، زباله گرد‌ها فرصت محدودی برای فعالیت دارند، اما وقتی در ساعت‌های مختلف شبانه روز و به صورت نامنظم زباله‌ها زباله بگذارند، این افراد می‌توانند فعالیت زیادی داشته باشند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.