×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

جهش آموزشی برای بهبود سطح تحصیل دانش آموزان اهواز

مسعود حمیدی نژاد در نشست با مدیران و روسای مناطق و نواحی آموزش و پرورش خوزستان با تاکید بر مشارکت همگانی در تحقق حرکت تحولی در حوزه کیفیت بخشی آموزشی و تربیتی در مدارس خوزستان اظهار داشت:نظارت عملکردی بر روند اجرای طرح جهش کیفیت و عدالت آموزشی به عنوان مهمترین راهبرد پیش روی مجموعه تعلیم و تربیت باید مورد توجه باشد.

وی با تاکید بر ضرورت اجرای منسجم و نظام‌مند طرح جهش کیفیت و عدالت آموزشی در اهواز گفت: ۲۵ درصد جمعیت دانش آموزی استان خوزستان در نواحی چهارگانه اهواز مشغول تحصیل هستند و بی شک اجرای موفق طرح جهش در این شهر زمینه ساز حرکت تحولی در سایر نقاط استان خواهد بود.

حمیدی نژاد در ادامه با تاکید بر اینکه موفقیت طرح‌های کیفیت بخشی در آموزش و پرورش مستلزم مشارکت همگانی است اظهار داشت: مدیران مدارس؛ معلمان و مربیان مهمترین نقش را در اجرای این طرح جامع دارند و موفقیت در این طرح مستلزم مشارکت همگانی با راهبری حوزه‌های ستادی مناطق و نواحی آموزش و پرورش سراسر استان است.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه یکی از راهبرد‌های اصلی تحقق برنامه‌های کیفیت بخشی نظارت مستمر عملکردی است افزود: بازدید تخصصی؛ برگزاری آزمون‌های دوره‌ای تخصصی و دریافت بازخورد‌های فنی از مجریان طرح در سطح مناطق و نواحی آموزش و پرورش استان از جمله برنامه‌های مجموعه تعلیم و تربیت خوزستان در این خصوص است.

حمیدی نژاد در ادامه با اشاره به توسعه فضای ورزشی دانش آموزی در استان ادامه داد: در یک سال گذشته ۵۰ هزار متر مربع به فضای ورزشی دانش آموزی استان خوزستان اضافه شده است که این موفقیت نشان از توجه بالای آموزش و پرورش به حوزه ورزش دانش آموزی دارد همچنین در حوزه فضای آموزشی در یک سال گذشته پروژه‌های متعددی در سطح استان خوزستان ساخته و به بهره برداری رسیده است.

جمعیت دانش آموز خوزستان یک میلیون و یکصد هزار نفر است که در بیش از ۱۰ هزار مدرسه مشغول به تحصیل هستند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.