×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

ناظر گمرکات خوزستان:ظرفیت ارتقای تجارت در مرز زمینی شلمچه فراهم است

ناظر گمرکات استان خوزستان گفت: ظرفیت‌های لازم برای بهبود تجارت در جنوب غرب کشور به ویژه مرز زمینی شلمچه فراهم است.

 قره‌بیگی در جریان بازدید رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی ریاست جمهوری از مرز شلمچه افزود: بهبود فرایندها و هم افزایی میان سازمان‌های مستقر در مرز شلمچه کمک فراوانی به تسهیل در امر تجارت خارجی خواهد کرد.

وی با بیان اینکه موضوع مدیریت بهینه تردد مسافر و زوار عتبات عالیات در سایه تامین امنیت و سلامت و رفاه آنها همواره مورد توجه بوده است، ادامه داد: با همکاری و همیاری سازمان‌های همجوار از جمله مدیریت سازمان منطقه آزاد اروند و استفاده از ظرفیت‌های بالفعل این سازمان، آینده روشنی برای تجارت و گردشگری برای مردم این خطه رقم می‌خورد.

در این بازدید بهبود زیرساخت‌های تجاری در محدوده شلمچه به منظور ارتقای روابط بازرگانی میان ۲ کشور دوست و برادر جمهوری اسلامی ایران و عراق مورد تاکید قرار گرفت.

پس از این بازدید، در نشست هم اندیشی راهکارهای بهبود و توسعه تجارت با حضور رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی، مقامات ارشد گمرک جمهوری اسلامی، ناظر گمرکات خوزستان و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند برگزار و مقرر شد در راستای روان‌سازی تجارت تمهیدات لازم اندیشیده شود و زیر ساخت‌های بازرگانی و مسافری گسترش یابد.

ایرنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.