×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

تربیت یافتگان مکتب شهید سلیمانی هر روز به قدرت جبهه مقاومت می افزایند

 مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ زرهی حضرت حجت(عج) نیروی زمینی سپاه گفت:تربیت یافتگان مکتب شهید سلیمانی هر روز به قدرت جبهه مقاومت می افزایند و خلأ این شهید با نیروهایی که هنوز شناخته شده نیستند پرخواهد شد.

 حجت الاسلام سیدعبدالطیف طباطبایی در آیین گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و همرزمان شهیدشان در حسینیه نیروگاه رامین اهواز از جمله خصوصیات شهید حاج قاسم سلیمانی را معنویت گرایی ، احترام به والدین ، شجاعت ، اخلاص ، ولایی و متشرع بودن نام برد و افزود: این ویژگی ها این شهید را تبدیل به یک مکتب شاخص کرده است.

وی شهید قاسم سلیمانی را شاگرد مکتب امام حسین(ع) معرفی کرد و افزود : مکتب شهید سلیمانی برگرفته از آموزه های دینی و امام حسین واهل بیت (ع) و انقلاب اسلامی است که شاگردان زیادی در این مکتب پرورش یافته اند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ زرهی حضرت حجت (عج) نیروی زمینی سپاه افزود: آمریکایی ها فکر می کردند با ترور این شهید عزیز ، جبهه مقاومت از هم می پاشد اما با ادامه راه این شهید توطئه دشمنان نقش بر آب شد.

حجت الاسلام طباطبایی با تشریح موفقیت جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف خاطر نشان کرد: این پیشرفت‌ها حاصل تفکر و مدیریت انقلابی شهیدان سلیمانی ، تهرانی مقدم ، فخری زاده ، احمدی روشن ، شهریاری و شهید سیدحمید تقوی است.

وی تنها راه برون رفت از فتنه ها را روشنگری و جهاد تبیین مورد نظر مقام معظم رهبری عنوان کرد.

ایرنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.