×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امام جمعه اهواز:مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن مشت محکمی بر دهان یاوه گویان خواهندزد

نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز گفت: مردم خوزستان فردا با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و آنان که به نظام اسلامی طمع کردند خواهند زد.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد نبی موسوی فرد در خطبه های این هفته نماز جمعه اهواز در مصلای مهدیه امام خمینی (ره) این شهر بیان کرد: مردم همچنان پای انقلاب اسلامی ایستاده اند و و فردا در راهپیمایی یوم ا… ۲۲ بهمن یک بار دیگر حضور پرشور خود را در صحنه به نمایش می گذارند.

وی افزود: فردا امت اسلامی اعم از زن و مرد و فرزند ، با تمام توان حتی اگر برف و باران ببارد در صحنه دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی حاضر خواهند شد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد به عناصر اصلی عامل وجود و بقای انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: عنایت خداوند متعال، امام زمان (عج) و آموزه های اسلام ناب محمدی(ص) از جمله ظلم ستیزی و شهادت طلبی ، مردم مومن، متحد و آگاه در صحنه و ولایت فقیه و رهبری از جمله این عناصر هستند.

خطیب جمعه اهواز در خصوص دستاوردهای انقلاب اسلامی بیان کرد: این دستاوردها شامل تضمین ثبات، امنیت و حفظ تمامیت ارضی، موتور پیشران کشور در عرصه علم و فناوری و ایجاد زیرساخت های حیاتی و اقتصادی و عمرانی کشور، به اوج رساندن مشارکت مردم در مسایل سیاسی، عمرانی و اجتماعی، ارتقای بینش سیاسی آحاد مردم و نگاه آنان به مسایل بین المللی، سنگین کردن کفه عدالت در تقسیم امکانات عمومی کشور، افزایش معنویت و اخلاق در فضای عمومی جامعه و ایستادگی در برابر قلدران جهان است.

وی همچنین اهمیت شعارهای جهانی این انقلاب مبنی بر ظلم ستیزی و عدالت اجتماعی، قابلیت طی شدن فاصله میان بایدها و واقعیت ها توسط نظام اسلامی ، نگاه و روحیه انقلابی ، عمل و مدیریت جهادی، تجربه ها و عبرت های گذشته، نیروی انسانی جوان، مستعد و کارآمد با زیربنای اصیل و قوی ایمانی و دینی، فرصت های مادی و ظرفیت های گوناگون کشور که بستر برای ظهور امام زمان(عج) را فراهم می کند را از جمله ظرفیت های مهم نظام اسلامی ایران برشمرد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد تاکید کرد: با توجه به دستاوردها و ظرفیت های نظام جمهوری اسلامی، آینده‌ای درخشان پیش روی این ملت است.

در مقابل بی‌حجابی کوتاه نخواهیم آمد

امام جمعه اهواز در خصوص اهمیت مساله حجاب به ویژه در وصیت نامه شهدا گفت: در حوادث اخیر برخی توهم پیدا کرده‌اند که می توانند به ارزش های دینی ما چنگ اندازند؛ ممکن است مردم برای مقطعی در مقابل بی حجابی کوتاه آیند اما نه کوتاه آمده‌ایم و نه خواهیم آمد و غیرت هیچ مرد غیور ایران اسلامی اجازه نخواهد داد که زن بدون پوشش در خیابان ها پرسه بزند.

وی بیان کرد: مردم و خدمات دهندگان اجتماعی باید از ارایه خدمات به افراد بی حجاب اجتناب کنند؛ مردم باید تذکر زبانی بدهند و بی تفاوت نباشند در غیر این صورت در تابستان برهنه هم به خیابان می آیند چون آنها تصور می کنند فضا آزاد شده است.

درخواست مصوب کردن قانون بازدارندگی در خصوص مساله بی‌حجابی

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد خطاب به نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت: ما امت اسلامی به ویژه مردم خوزستان خواهان مصوب کردن قانون بازدارندگی در خصوص مساله بی حجابی هستیم.

خطیب جمعه اهواز ادامه داد: ما باید برای حفظ ارزش های دینی هزینه بدهیم حتی اگر نیاز باشد چند بار به دادگاه مراجعه کنیم.

وی از قضات خواست در این گونه مسایل کمال دقت را داشته باشند و دادگستری یک برنامه محکم برای مقابله با این ناهنجاری ها طراحی کند.

وی در ادامه افزود: احداث پایگاه هوایی زیرزمینی عقاب ۴۴ برگ زرین دیگری از قدرت نیروهای مسلح است که مهم ترین پیام آن آمادگی در برابر حملات احتمالی دشمن بود که در صورت کوچکترین تعرضی به این نظام، نیروهای نظامی ما و مردم همیشه در صحنه برای همیشه آنها را پشیمان خواهند کرد.

امام جمعه اهواز همچنین در خصوص کمک به زلزله زدگان خوی گفت: این یک آزمون الهی است و هر فردی در حد توان به این آسیب دیدگان کمک کند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.