×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

توزیع ۲۰ هزار نسخه کتاب رایگان بین دانش‌آموزان خوزستانی

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از توزیع ۲۰ هزار نسخه کتاب رایگان بین دانش‌آموزان خوزستانی در راستای اجرای طرح جهش خبر داد.

مسعود حمیدی‌نژاد در نشست کارگروه تجزیه و تحلیل عملکرد سه ماهه مناطق در طرح جهش کیفیت و عدالت آموزشی اظهار کرد: طرح جهش کیفیت و عدالت آموزشی یکی از مهمترین طرح‌های کیفیت‌بخشی در سطح آموزش و پرورش کشور است. آموزش و پرورش خوزستان در اجرای این طرح به عنوان استان پیشرو عمل کرده است و بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته، تاکنون بازخوردهای مثبتی در این خصوص از سوی مجریان و ذی‌نفعان طرح دریافت شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون ۷ میلیون نفر ساعت دوره توانمندسازی برای معلمان در قالب این طرح برگزار شده است، عنوان کرد: توانمندسازی معلمان به عنوان مهمترین ارکان روند یاددهی و یادگیری در آغاز طرح مورد تاکید بوده است و بر این اساس با اجرای طرح‌های توانمندسازی در سراسر مناطق و نواحی آموزش و پرورش استان خوزستان به دنبال ارتقای صلاحیت‌های حرفه‌ای معلمان هستیم.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان یادآور شد: تاکنون و با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، بالغ بر ۲۰ هزار نسخه کتاب رایگان بین دانش‌آموزان در قالب طرح جهش کیفیت و عدالت آموزشی توزیع شده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.