×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

خانه یاریگران زندگی در ۵ شهر خوزستان راه‌اندازی می‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی خانه یاریگران زندگی در ۵ شهر خوزستان خبر داد.

مسعود حمیدی‌نژاد در حاشیه آیین افتتاح خانه یاریگران زندگی با رویکرد پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی استان خوزستان که در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: امروز یک خانه یاریگران زندگی در ناحیه ۴ اهواز واقع در مدرسه استعدادهای درخشان شهید بهشتی افتتاح شد. خانه یاریگران زندگی بستر مناسبی برای اجرای برنامه‌ها و اهداف مبارزه با آسیب‌های اجتماعی از جمله طرح یاریگران زندگی و طرح توانمندسازی اجتماعی دانش‌آموزان در استان خوزستان فراهم می‌کند؛ به این ترتیب باید در راستای توسعه کمی و کیفی این فضاها در استان تلاش شود.

وی ادامه داد: با توجه به توسعه برنامه‌های مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، در ۵ شهر خانه یاریگران زندگی با رویکرد پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی راه‌اندازی خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی ضرورتی فراگیر در سطح مناطق و نواحی آموزش و پرورش استان است، خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش خوزستان یکی از دستگاه‌های پیشرو در حوزه مبارزه با آسیب‌های اجتماعی است و بیش از ۱۸ طرح را در این حوزه در دست اجرا دارد و خدمات متنوعی به دانش‌آموزان و اولیای آن‌ها ارائه می‌دهد.

حمیدی‌نژاد در پایان گفت: اجرای برنامه‌های فرهنگی و تربیتی یکی از مهمترین راهبردهای تحولی برای افزایش تاب‌آوری دانش‌آموزان در برابر آسیب‌های اجتماعی است.

خانه یاریگران زندگی در راستای طرح یاریگران زندگی با هدف اقدام فرهنگی و آگاهی‌بخشی در جامعه است که دانش‌آموزان مقاطع تحصیلی از پایه اول ابتدایی تا آخر متوسطه را زیر پوشش برنامه‌های آموزشی – مشاوره‌ای قرار می‌دهد.

ایسنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.