×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

درخشش کودکان هنرمند خوزستانی در ژاپن

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان گفت: کودکان اعضای  کانون استان موفق به کسب یک نشان طلا، یک نشان برنز و سه دیپلم افتخار از سی‌امین دوره مسابقه بین‌المللی نقاشی کودکان انجمن هیکاری ژاپن شدند.

وحید کیانی افزود: در این مسابقات باران احترامی  ۹ ساله و مرسانا دشتی زاده  ۱۰ساله  اعضای  مراکز فرهنگی هنری کانون ۲ و سه  بهبهان  به ترتیب به دریافت لوح تقدیر و نشان‌های  طلا و برنز این مسابقه بین المللی شوند.
وی ادامه داد: همچنین  آترین فردایی ۹ ساله از مرکز فرهنگی هنری کانون شماره یک کانون بهبهان،   آوا مقدسیان  ۹ ساله از مرکز فرهنگی هنری کانون شماره ۳ بهبهان و  ملیسا طهماسبی  ۱۰ ساله از مرکز فرهنگی هنری کانون باغملک، موفق به دریافت دیپلم افتخار سی‌امین دوره مسابقه بین‌المللی نقاشی کودکان انجمن هیکاری ژاپن شدند.
سی‌امین دوره مسابقه بین‌المللی نقاشی کودکان انجمن هیکاری کشور ژاپن در سال ۲۰۲۲ با موضوع‌های من و غذای مورد علاقه‌ام  و  آزاد  برگزار شد.

۹ هزار و ۳۱۳ اثر از ۵۶ کشور جهان در این مسابقه موردبررسی و داوری قرار گرفت که از آن میان ۱۶ عضو مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر کشور موفق به دریافت یک نشان طلا، یک نشان نقره و شش نشان برنزی به همراه لوح تقدیر شدند و ۸ دیپلم افتخار نیز به دیگر اعضای کانون اهدا شد..

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.