×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

اعمال محدودیت‌های ترافیکی همزمان با استقبال از رئیس جمهور در خوزستان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان خوزستان از اعمال محدودیت‌های ترافیکی همزمان با استقبال از رئیس جمهور در شش شهر استان خبر داد.

سرهنگ فرید کریمی‌زاده اظهار کرد: در راستای برپایی هرچه باشکوه‌تر مراسم استقبال از رئیس جمهور و هیات همراه، محدودیت‌های ترافیکی در معابر منتهی به مراسمات در شهرستان‌های دزفول، اندیمشک، شوش، هویزه، شادگان و اهواز اعمال خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، وی افزود: ظهر پنج‌شنبه ۷ اردیبهشت‌ماه تا پایان مراسم تمامی مسیرهای ورودی به هر دو طرف بلوار “آیت الله بهبهانی” و بلوار “شهید سلیمانی” حدفاصل فلکه فرودگاه تا میدان جمهوری از هر گونه تردد با وسایل نقلیه شخصی جلوگیری خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان خوزستان با بیان اینکه ماموران پلیس با تمام توان و تجهیزات سعی بر ایجاد خاطره‌ای خوش و به یادماندنی در دیدار مردم با رئیس جمهور دارند، تصریح کرد: با هماهنگی به‌عمل آمده اولویت ایاب و ذهاب در مسیر استقبال فقط با وسایل نقلیه عمومی است که در این خصوص اتوبوس‌های خط واحد برای کلیه نقاط پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به اینکه در صورت پارک خودرو در مسیر استقبال به وسیله یدک‌کش جابه‌جا و هرگونه مسئولیتی در این خصوص به عهده مالک آن است، گفت: در مسیرهای اطراف محل برگزاری مراسم، به دلیل بافت قدیمی شهر تراکم خودروها قابل پیش‌بینی است از این‌رو توصیه می‌شود در صورتی‌که رانندگان در این موقعیت‌ها قرار گرفتند با صبر، بردباری و آرامش به راه خود ادامه داده و از هرگونه حرکت خلاف قوانین و مقررات که باعث گره ترافیکی و تصادفات و اتلاف وقت شهروندان می‌شود، اجتناب کنند.

سرهنگ کریمی‌زاده خاطرنشان کرد: شهروندانی که عصر پنج‌شنبه در صورت ضرورت مسیرشان از بلوارهای آیت الله بهبهانی و شهید سلیمانی است از سمت شمال با استفاده از کمربندی کوروش و از سمت جنوب از طرف آخرآسفالت به بلوارهای ساحلی دسترسی پیدا کنند و همچنین می‌توانند از پل شهدای مدافع حرم، روگذر سردار هاشمی، فلکه زندان، پل قائم، میدان تپه استفاده کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.