×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امضای سه توافقنامه و قرارداد نفتی با ارزش ۴۳۲ میلیارد تومان

علیرضا دانشی در مراسم امضای موافقت نامه و قرارداد‌های توسعه اقتصاد دانش بنیان در صنعت نفت در نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی اظهار کرد: در روز پایانی این نمایشگاه قرارداد خوبی با هدف تولید بار اول از طریق معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به منظور طراحی، ساخت و تولید پمپ‌های چند فازی منعقد شد.

وی با اشاره به اینکه این پمپ‌ها یکی از ابزار به شدت ارزشمندی موردنیاز صنعت نفت کشور است، ادامه داد: به دلیل افت فشاری که هنگام تولید از مخازن نفتی رخ می‌دهد، برای پایداری تولید نیاز مبرم به استفاده از این پمپ‌ها داریم؛ دستیابی به دانش فنی ساخت آن برای کشور و صنعت نفت بسیار اثرگذار است.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب تصریح کرد: مقرر شد یکی از مجموعه‌های این پمپ‌ها ساخته و با ایجاد دانش فنی در مرحله بعد نگهداری و در اختیار سازندگان قرار بگیرد تا سفارش‌های بعدی هم ثبت شود؛ علاوه بر این گرفتن خدمات ۲۰۰ فعالیت در حوزه مولتی فیس و جریان‌های چند فازی خطوط لوله را داریم.

دانشی با اشاره به توافقنامه شبیه ساز مرتبط با چند فازی خطوط جریانی خبر داد: ارزش مالی قرارداد و تواقفنامه‌ها ۴۳۲ میلیارد تومان و رقم قابل قبول و قابل ملاحظه‌ای است؛ این اقدامات می‌تواند چرخش اقتصادی خوبی در مراکز دانش بنیان داشته باشد.

وی عنوان کرد: شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب برای اجرای چندین طرح در زمینه تولید بار اول با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در حال رایزنی است؛ همچنین پیگیر اجرای چندین طرح پیشرو هستیم که امیدوارم آن‌ها را نیز به در آینده‌ای نزدیک به سرانجام برسانیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.