×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امکان ساخت باشگاه غواصی و ورزش‌های آبی در سواحل خوزستان

ایجاد بستر مهیا برای گردشگری دریایی، تفریحی و ورزش‌های آبی با هدف توسعه کسب و کار‌های جدید دریایی در نشست مشترک معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان و مسئولان فدراسیون نجات غریق و غواصی استان بررسی شد.
سجاد سبزیوند هدف از برگزاری این نشست را توسعه فرصت‌های گردشگری دریایی در استان و بررسی زمینه‌های توسعه همکار‌های بیشتر برای بهره‌گیری از ظرفیت‌های دریایی در حوزه‌های گردشگری دریایی و ورزش‌های آبی عنوان کرد و گفت: امکان ساخت باشگاه غواصی و ورزش‌های آبی در سواحل خوزستان نیز با توجه به زمینه مساعد در بنادر خوزستان در این نشست مطرح شد.
وی افزود: امید می‌رود  بنا به توانمندی‌ها و ظرفیت‌های ساحلی و دریایی شرایط لازم برای ساخت و بهره‌گیری از این باشگاه در بندر امام خمینی با کاربری‌های غواصی و تفریحی فراهم شود.
استان خوزستان از یک هزار و ۱۸۶ کیلومتر طول سواحل برخوردار است که  ۷۴۶ کیلومتر از آبراه‌های درون استان خوزستان قابل کشتیرانی هستند و  ۳۰۰ کیلومتر از آن را  مرز دریایی تشکیل می‌دهد که می‌توان با جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی و مشارکت‌های مردمی از این موهبت خدادادی برای رونق کسب و کار و فعالیت‌های اقتصادی بهره برد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.