×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

ضرورت توسعه کمی و کیفی مراکز فنی حرفه‌ای و کاردانش خوزستان

امین برملا در گردهمایی کارشناس مسئولان و کارشناسان دوره دوم متوسطه نظری و فحک استان که در شهرستان اندیمشک برگزار شد؛ اظهار کرد: یکی از برنامه‌های راهبردی مجموعه تعلیم و تربیت استان تقویت نقش فعال و اثربخش مدارس به عنوان کانون فعالیت‌های تربیتی در محلات است و این مهم می‌بایست به صورت یک برنامه اولویت دار در دستور کار همکاران ما در سطح مدارس قرار گیرد.

وی در ادامه با برشمردن دیگر اولویت‌های راهبردی حوزه آموزش متوسطه؛ خاطرنشان کرد: طرح جهش کیفیت و عدالت آموزشی یکی از مهمترین طرح‌های کیفیت بخشی مجموعه تعلیم و تربیت استان است و بر اساس این طرح متولیان حوزه آموزش و پرورش با شناسایی نقاط ضعف و مداخله مستقیم به دنبال توانمندسازی معلمان به عنوان اصلی رکن حوزه کیفیت بخشی هستند.

برملا در ادامه با تاکید بر ضرورت توجه به نقش مدرسه به عنوان کانون تحولات تربیتی؛ گفت: مدارس نیز باید به عنوان کانون تربیتی محله ایفای نقش کنند و مدیر ان مدارس به دعنوان راهبران مدرسه تمام تلاش خود را در جهت تحقق این مهم داشته باشند.

معاون آموزش متوسطه در پایان یادآور شد: در استان خوزستان ۱ هزار و ۹۰۰ مدرسه متوسطه اول وظیفه پوشش تحصیلی ۲۵۰ هزار دانش آموز را بر عهده دارند همچنین ۱۲۶ هزار دانش آموز متوسطه دوم در ۸۳۵ مدرسه مشغول تحصیل هستند و نیز ۶۷ هزار هنرجو در هنرستان‌های فنی حرفه‌ای و کاردانش استان تحصیل می‌کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.