×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

واگذاری اراضی صنعتی به سرمایه گذاران واقعی در خوزستان

علی مهدی پور  با بیان این مطلب به جایگاه واحد‌های تولیدی کوچک و متوسط اشاره کرد و اظهار داشت: در سال گذشته با پایان یافتن ساخت و ساز در ۱۰۸ هکتار از ارضی شهرک‌ها و نواحی صنعتی خوزستان، مجوز‌های پایان کار صادر گردیده است که می‌تواند عاملی برای رونق کسب و کار و رشد تولید شود.

وی در ادامه به کارکرد‌های مناسب در زیر ساخت‌های رشد تولید و توجه به صنایع کوچک اشاره کرد و افزود: در جهان برای رفع بیکاری و اشتغال زایی، مسیر توسعه کسب و کار‌های کوچک را پیش گرفتند تا بر مشکل بیکاری نائل آمدند.

مهدی پور در ادامه افزود: برای توسعه صنایع کوچک و متوسط باید موانع و چالش‌های مهم فعالان اقتصادی از پیش رو برداشته شوند تا صنعتگران بتوانند ضمن تولید کالا‌های نوآور و با فناوری بالا، سطح اشتغال زایی را افزایش دهند.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان در ادامه به موانع و چالش‌های پیش روی صنایع کوچک و متوسط اشاره کرد و گفت: یکی از چالش‌های صنعتگران طولانی بودن مدت اخذ تسهیلات بانکی و استعلامات است که لازم است تلاش شود با تسهیل و تسریع، کار‌ها در کمترین زمان ممکن به سرانجام نیکو رسانده شود.

وی در خاتمه خاطر نشان ساخت: یکی از مشکلات اساسی این است که بعضی از زمین‌های صنعتی به کسانی داده شده است که برنامه‌ی خاصی برای راه اندازی کسب کار ندارند به همین دلیل باید تلاش شود زمین به صنعتگران و سرمایه گذاران واقعی واگذار شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.