×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

اشتغالزایی و خروج از تک محصولی با اجرای طرح کلر آلکالی در پتروشیمی غدیر

 خسرو امام‌قلی در خصوص انعقاد قرارداد مدیریت طرح کلر آلکالی پتروشیمی غدیر گفت: کلر، پیش نیاز و ماده اولیه تولید محصولات استراتژیک EDC و PVC است که با هدف رفع نیاز شرکت به کلر، طرح کلرآلکالی پیش بینی و به عنوان یک طرح راهبردی جهت اجرا به امضای قرارداد رسید.
وی افزود: این طرح به عنوان یکی از طرح‌های مورد تایید شستا برای سرمایه گذاری انتخاب شد که در این طرح بیش از ۷۰۰ نفر در دوران اجرای طرح و ۳۰۰ نفر به صورت مستقیم و ۱۵۰ نفر به صورت غیر مستقیم در دوران بهره برداری مشغول به کار می‌شوند.
امام‌قلی می‌گوید: با توجه به اینکه در حال حاضر کلر مصرفی غدیر از سوی پتروشیمی اروند تامین می‌شود و در بعضی مواقع با تامین نشدن کلر مواجه می‌شویم، مجموعه مدیریت شرکت اجرای طرح کلر آلکالی را در دستور کار خود به عنوان یک اولویت قرار داد.
رئیس هیئت مدیره شرکت پتروشیمی غدیر درخصوص اهمیت اجرای طرح کلرآلکالی، ادامه داد: این طرح با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی کلنگ زنی و در کمترین زمان ممکن پیمانکار آن مشخص شد.
به گفته امام‌قلی؛ شرکت پتروشیمی غدیر با اجرای این طرح از تک محصولی خارج می‌شود و وابستگی مستقیم خود به دیگر پتروشیمی‌ها را به طور چشمگیری کاهش می‌دهد.
وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر توجه به اشتغال جوانان، اضافه کرد: طرح‌های جانبی شرکت علاوه بر اشتغالزایی، کاهش قیمت تمام شده و افزایش سوددهی را نیز در پی دارد.
امام‌قلی می‌گوید: اجرای طرح در مدت ۳۶ ماه و با اعتبار ۱۷۰ میلیون دلار انجام خواهد شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.