×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

قطعی‌های برق و زیان فولادی‌ها

علی محمدی افزود: از آنجا که محصولات تولیدی این شرکت محصولات خاص در حوزه نفت و گاز است و اجرای طرح‌های این صنعت در چرخه اقتصاد کشور جایگاه ویژه‌ای دارد، باید تولید و ارسال ورق‌های موردنیاز این صنایع در زمان مقرر انجام شود تا خللی در روند طرح‌های ملی ایجاد نشود.
وی افزود: باتوجه به محدودیت‌های برقی، همه تلاش‌ها و خدمات این مجموعه تحت شعاع قرار گرفته و علیرغم اینکه میزان برق موردنیاز این مجموعه ۱۳ مگاوات بوده، این محدودیت‌ها بدون درنظر گرفتن مواردی نظیر استراتژیک بودن محصولات تولیدی و تعهدات انجام طرح‌های ملی، پیوستگی خط تولید این شرکت را به شدت تحت شعاع قرار داده است.
مدیر عامل شرکت فولاد اکسین خوزستان افزود: با توجه به اینکه محصول تولیدی این شرکت از صنایع میان دستی بوده، توقف خط تولید منجر به مشکلاتی در شرکت‌های پایین دستی و توقف سایر طرح‌ها خواهد شد.
شرکت فولاد اکسین خوزستان برای نیاز صنایع عظیم کشوربرای تولید انواع ورق‌های فولادی با استحکام بالا تا عرض چهارونیم متر برای مصارف گوناگون مانند لوله‌های انتقال نفت وگاز با قطر بالا، مخازن تحت فشار و ذخیره میعانات نفت، گاز و پتروشیمی، دیگ‌های بخار صنعتی و نیروگاهی، صنایع کشتی سازی و سازه‌های خاص ساختمانی با خواص مکانیکی متنوع در سال ۱۳۸۸ به بهره برداری رسید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.