×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

انجمن هنرهای نمایشی خوزستان کارگاه‌های آموزش تئاتر راه‌اندازی می‌کند

مدیر انجمن هنرهای نمایشی خوزستان از آغاز نهضت آموزش تئاتر با برگزاری کارگاه‌های تخصصی در انجمن‌های هنرهای نمایشی سراسر استان خوزستان خبر داد.

محمد یاقوت‌پور در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به طرح برگزاری دوره‌های تخصصی تئاتر در تمام شهرستان‌های خوزستان گفت: این طرح از ۱۵ تیر تا پایان شهریور ۱۴۰۲ به طول خواهد انجامید و در تمام ۲۸ شهرستان خوزستان که دارای دفترهای فعال انجمن‌های هنرهای نمایشی هستند دوره‌های تخصصی هنر نمایش بنا به درخواست آموزشی و نیاز آن شهرستان توسط دانش‌آموختگان رشته نمایش که صرفا خوزستانی و مقیم استان و یا استادان دارای کارت صلاحیت باشند برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: فراخوان جذب استادان بومی که صرفا فارغ‌التحصیل رشته نمایش باشند و یا دارای کارت صلاحیت تدریس هستند، منتشر شده است و افراد واجد شرایط تا ۱۰ تیر ۱۴۰۲ مهلت دارند تا نسبت به تعیین شهرستانی که امکان برگزاری کلاس در آنجا را دارند با ارسال مدارک و مستندات تحصیلی خود به دبیرخانه انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان اعلام کنند.

او با اشاره به تمایز این طرح جامع آموزشی نسبت به طرح‌های پیشین گفت: لزوم و تاکید بر بهره‌مندی از دانش‌آموختگان و فارغ‌التحصیلان بومی رشته نمایش استان خوزستان وجه تمایز این طرح است.

یاقوت‌پور ادامه داد: این مهم علاوه بر حمایت مالی امکان برگزاری دوره‌های درازمدت را در کل شهرستان‌های استان نیز فراهم می‌کند زیرا در دوره‌های گذشته استادان از تهران به خوزستان به عنوان مهمان سفر می‌کردند و به همین دلیل امکان برگزاری دوره‌ها بیش از چند روز میسر نمی‌شد.

رییس انجمن هنرهای نمایشی خوزستان معتقد است: این طرح می‌تواند با تسری آموزش به کل جغرافیای استان خوزستان هم به اقتصاد دانش‌آموختگان رشته نمایش استان و هم به تعالی کیفی نمایش‌های تولیدی گروه‌های نمایشی کمک بسزایی داشته باشد.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.