×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

شهید چمران مرد دیپلماسی و میدان بود

رییس عقیدتی سیاسی قرارگاه جنوب غرب ارتش گفت: شهید چمران مرد دیپلماسی و مرد میدان بود و ارتباط تنگاتنگ او با حضرت امام خمینی (ره) و بزرگان هرگز قطع نشد.

 حجت الاسلام محمد خاکی در آیین بزرگداشت سالروز شهادت شهید چمران در محل دهلاویه بیان کرد: تفکر این شهید باید در مناسبت‌های مختلف بیان و ترویج یابد و الگویی برای جوانان، دولتمردان، اندیمشندان و نظامیان کشور باشد.

وی افزود: پنجره‌های دل خود را باید در این ایام به سمت شهید چمران باز کنیم تا از نورانیت این شهید بزرگ بهره‌مند شویم، متاسفانه به درستی حق این شهید بزرگوار در بیان بزرگی و ارزش آن ادا نشده است.

حجت الاسلام خاکی با بیان اینکه شهید چمران یک شخصیت علمی و دانشگاهی بود، اظهارکرد: ایشان یک الگو در حوزه توحیدی، جهاد و پیروی از ولایت فقیه بود.

وی ادامه داد: جوانان کشور باید با زندگی ای شهید والامقام آشنا شوند و از ارزش‌های اخلاقی و علمی این او الگو بگیرند.

رییس عقیدتی سیاسی قرارگاه جنوب غرب ارتش گفت: متاسفانه برخی هنرپیشه‌ها و هنرمندان برای دیدن غرب حاضر شدند عظمت و جلال کشور را معامله کنند اما شهید چمران با وجود دعوت غرب به عنوان یک نخبه قبول نکرد و برای دفاع از کشور به میهن بازگشت.

وی افزود: هر کس می‌خواهد در مسیر انقلاب و جهاد در این کشور گام بردارد باید از شهید چمران الگو برداری کند.

حجت الاسلام خاکی بیان کرد: متاسفانه فضائل بیشمار خاندان عصمت و طهارت کمتر به مردم و جوانان معرفی شده‌اند به همین دلیل در ذهن برخی از جوانان نسل جدید تشویش درخصوص دین مبین اسلام ایجاد می‌شود.

۳۱ خرداد سالروز شهادت شهید چمران به نام روز بسیج اساتید نامگذاری شده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.