×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

خدمت رسانی هدفمند مجموعه شهرداری اهواز به زائران حماسه عظیم اربعین

علی شمسی در بازدید از پایانه مرزی چذابه در خصوص خدمات ارائه شده توسط شهرداری اهواز اظهار کرد: امسال همچون سال‌های گذشته، شهرداری اهواز در حوزه‌های فرهنگی، ارتباطات، خدماتی و اجتماعی توفیق پیدا کرده تا خدمتگزار زوار اباعبدالله الحسین علیه السلام باشد؛ در این راستا همه پرسنل شهرداری دست به دست هم داده اند تا بصورت هدفمند به زائرین حماسه اربعین خدمت‌رسانی در شأن ارائه دهند.

وی افزود: تفاوتی که امسال نسبت به سال‌های گذشته در مرز چذابه وجود داشت این بود که زائرین افغانستانی و پاکستانی در سیل جمعیت زوار آقا امام حسین (ع) حضور پیدا کرده و مشاهده می شدند.

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز گفت: برای اینکه اتباع بتوانند در کمترین زمان ممکن گذرنامه‌های خود را دریافت کنند، دهلاویه برای این اقدام آماده سازی شد که توانستیم با حضور نیروهای خدماتی به آنها ارائه خدمت کنیم؛ همچنین ۱۵ دستگاه اتوبوس برای جابجایی آنها در نظر گرفته شده بود که به صورت لحظه‌ای زائرین را جابجا می‌کردند تا کمترین معطلی را داشته باشند.

شمسی گفت: چه زیبا بود اشک‌هایی که پس از گرفتن ویزاهایشان ریخته می‌شد زیرا برای اولین بار بود که در استان خونگرم خوزستان حضور پیدا کرده بودند تا راهی عراق شده و به حرم آقا امام حسین (ع) و یار باوفایش حضرت ابوالفضل العباس (ع) بروند.

وی با بیان اینکه به بیش از ۱۰۰ هزار نفر زائر خدمات ارائه داده‌ایم تصریح کرد: مردم خونگرم خوزستان موکب‌هایی را برای پذیرایی، اسکان و دیگر خدمات در مرزها و مسیرها برپا کرده‌اند که شهرداری نیز در کنار آنها ارائه خدمت کرده است؛ همچنین برای نظافت معابر و پایانه چذابه ۶۰ پاکبان در مرز مستقر هستند که ۲۴ ساعت شبانه روز خدمت‌رسانی می کنند.

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز ادامه داد: دعا کنید که بتوانیم تا پایان این سفر خوب معنوی و سفری که به دنیا اثبات کرده ما ایرانی و شیعه هستیم بمانیم و به زائرین امام حسین (ع) خدمت رسانی کنیم.

شمسی عنوان کرد: افتخار می‌کنم که خادم زائرین امام حسین (ع) هستم؛ زائرینی چون زوار افغانستانی و پاکستانی و دیگر زائرین کشور که کیلومترها پا زده‌،حرکت کرده و رنج سفر برده ند تا به استان خوزستان رسیده‌اند،همگی قابل تکریم هستند و آنها را با تکریمی که همیشه در ذات و خون خوزستانی‌ها بوده بدرقه می‌کنیم تا راهی زیارت امام حسین (ع) شوند و این خدمت رسانی تا پایان اربعین ادامه خواهد داشت.

وی افزود: با توجه به اینکه با موج بازگشت زائرین مواجه هستیم، ۱۲۰ دستگاه اتوبوس از شهر اهواز و استان های همجوار در پایانه چذابه مستقر هستند تا به مردم خدمت رسانی کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.