×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

چترِ سبزِ درختان بر فراز اهواز

علی شمس معاون خدمات شهری در حاشیه بازدید از نمایشگاه گرامیداشت هفته دولت اظهار کرد: در معاونت خدمات‌شهری شهرداری اهواز در ۶ سازمان خدماتی از جمله سازمان آرامستان، آتشنشانی، میادین، سازمان پارک‌ها، خدمات موتوری و سازمان پسماند به طور شبانه روز در حال خدمات رسانی به شهروندان هستیم.

وی با اشاره به برنامه‌های اجرایی حوزه خدمات شهری افزود: در سال جاری اقداماتی از جمله تکمیل و تجهیز دو ایستگاه آتش نشانی و خرید ۵۰ دستگاه خودروی سبک و سنگین انجام شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز گفت: راه‌اندازی سایت بازیافت صفیره را در دستور کار داریم که از دفن زباله جلوگیری و تولید کود کمپوست انجام شود.

وی افزود: در سال جاری دستگاه بازیافت نخاله های ساختمانی خریداری و در روزهای آتی راه‌اندازی شده تا نخاله های ساختمانی سطح شهر را به راحتی بازیافت کنیم.

شمس بیان کرد: در سازمان آرامستان های اهواز باتوجه به پرشدن قطعات فوتی ها، در حال آماده سازی شرایطی در باغ فردوس هستیم تا از ظرفیت آن نیز استفاد شود.

وی با بیان اینکه توسعه فضای سبز در دستور کار ما است، عنوان کرد: در سازمان پارک‌ها جهت توسعه فضای سبز، درختکاری و کاشت گل را به تعداد میلیونی در سال جاری پیش بینی می‌کنیم که در این خصوص برنامه ریزی ویژه ای شده است و به زودی چتر سبز درختان بر فراز آن قرار می گیرد.

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز ادامه داد: اهواز شهر زیبایی است اما متاسفانه به علت نداشتن تراکم فضای سبز و درخت، بسیاری از نازیبایی هایی که از گذشته ایجاد شده در آن به چشم می‌خورد.

وی در پایان با بیان اینکه ایجاد بازارچه‌های کرامت در ٨ منطقه شهری اهواز را در دستور کار خود داریم، عنوان کرد: امید است که تا پاییز سال جاری ٢ الی ٣ بازارچه در اهواز به بهره برداری برسد و ساماندهی بازارچه‌های غیر رسمی نیز در اولویت کاری ما بوده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.