×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

تداوم عملیات بهسازی و توسعه شبکه فاضلاب در نقاط بحرانی اهواز

محمدرضا کرمی‌نژاد در تشریح آخرین وضعیت عملیات بهسازی و توسعه شبکه فاضلاب در ۸ نقطه بحرانی اهواز، گفت: منطقه کوی رمضان، خیابان حضرت زینب (س)، کمپلو جنوبی، حصیرآباد، خیابان‌های دستغیب، یوسفی و آریاشهر در مقطع امام شرقی، خیابان کسایی، ۶۸ متری، خیابان‌های ۲ و ۵ منتهی به خیابان خرداد کیانپارس، ۸ نقطه بحرانی و آبگیر اهواز هستند.

وی با بیان اینکه با تلاش گروه‌های عملیاتی تا قبل از آغاز بارندگی‌ها، کار اصلاح همه این نقاط به پایان می‌رسد، افزود: امیدواریم با کار‌های انجام شده شاهد بروز مشکل دفع فاضلاب و آبگرفتگی مهمی در سطح شهر اهواز نباشیم.

کرمی‌نژاد به آماده‌سازی ایستگاه‌های موجود و تجهیز آن‌ها به پمپ اشاره کرد و ادامه داد: تاکنون حدود ۴۵۰ پمپ آماده شده و کار سرویس تابلو‌های برق و لایروبی شبکه‌های فاضلاب نیز در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان در ادامه با تقدیر از صبر شهروندان در اجرای شبکه فاضلاب و حفاری خیابان‌ها، اضافه کرد: ۱۲۲ کیلومتر از ۱۳۶ کیلومتر نوار حفاری ایجاد شده در اهواز، ترمیم و کار ۱۴ کیلومتر باقیمانده در ۳۳ خیابان شهر اهواز به سرعت انجام خواهد شد.

وی می‌گوید: از این میزان ۱۱ کیلومتر مربوط به شهر اهواز و ۳ کیلومتر از نوار‌های حفاری در شهرستان کارون واقع شده است.

به گفته کرمی نژاد؛ با تلاش پیمانکاران، تا آخر آبان‌ امسال کار ترمیم  همه نوار‌های حفاری شده در سطح شهر اهواز به سرانجام می‌رسد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.