×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

تعمیرات سالیانه سد‌های شهید عباسپور، دز و مسجدسلیمان

سید مهران اسدی  گفت: طبق برنامه ریزی‌های از پیش تعیین شده در راستای بهبود وضعیت و بالا بردن آمادگی تولید در نیروگاه‌های برق آبی استان، عملیات تعمیرات سالیانه در سد و نیروگاه‌های شهید عباسپور، مسجدسلیمان و دز آغاز شد.

وی افزود: هم اکنون تعمیرات سالیانه واحد‌های ۸ و ۳ در سد دز و واحد‌های ۷ و ۸ نیروگاه دوم و واحد ۳ نیروگاه اول در نیروگاه شهید عباسپور و همچنین واحد‌های ۱و۲ در سد و نیروگاه مسجدسلیمان آغاز شده است.

مدیرعامل شرکت نصب، تعمیر و نگهداری نیروگاه‌های برق آبی خوزستان بیان  کرد: نیرو‌های متخصص این شرکت با توان فنی بالا و اتکا به خداوند منان این مهم را با موفقیت همانند سال‌های گذشته به انجام خواهند رساند.

اسدی  ادامه داد: نیروگاه دز با ۶ واحد ۶۵ مگاواتی و ۲ واحد ارتقا یافته ۹۰ مگاواتی دارای توان نامی ۵۷۰ مگاوات تولیدی و شهید عباسپور با ۸ واحد ۲۵۰ مگاواتی دارای توان نامی ۲۰۰۰ مگاوات و همچنین نیروگاه مسجدسلیمان با ۸ واحد ۲۵۰ مگاواتی با توان نامی ۲۰۰۰ مگاوات تولید انرژی می‌کنند.

شرکت نصب، تعمیر و نگهداری نیروگاه‌های برق آبی خوزستان فعالیت‌هایی همچون نصب و راه اندازی، تعمیر و نگهداری، بهره برداری از نیروگاه‌های برق آبی کشور، کار‌های ساختمانی سد و نیروگاه، پست‌های فشارقوی نیروگاه ها، عملیات ژئوتکنیک، حفاری و احیای زهکش‌ها و همچنین عملیات نصب و راه اندازی و اجرای خط لوله تأسیسات آب و فاضلاب را برعهده دارد. این شرکت دارای گواهی صلاحیت رتبه یک نیرو، چهار آب، پنج تأسیسات و تجهیزات و پنج نفت و گاز بوده و گواهینامه ISO ۹۰۰۱:۲۰۰۸ را از موسسه IQNET اخذ کرده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.