×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

جابه جایی ۵۵ دستگاه حفاری در مناطق نفت خیز کشور

 مدیر خدمات شرکت ملی حفاری ایران گفت: با تلاش گروه‌های تخصصی اداره کل ترابری این شرکت و هماهنگی و همکاری پلیس راهور، در نیمه نخست امسال جابه جایی ۵۵ دستگاه حفاری سبک و سنگین خشکی در سطح محور‌های مواصلاتی و جاده‌های دسترسی به مناطق عملیاتی کشور انجام شد.

محمد مهدی اولی پور افزود: جابه جایی دکل‌های حفاری به توجه به حجم و ابعاد تجهیزات و متعلقات آن با بکارگیری افزون بر ۱۲۰ دستگاه خودرو‌های کشنده فوق سنگین، سنگین و تریلر در قالب محموله‌های ترافیکی انجام می‌شود.

وی اادامه داد: جابه جایی دستگاه‌های حفاری با رعایت استاندارد‌های تعریف شده، ضوابط ایمنی و رعایت مقررات حمل و نقل با هماهنگی پلیس راهور صورت می‌پذیرد و انجام کار براساس زمانبندی، تاثیر بسزایی در شتاب بخشی به عملیات حفاری و تکمیل به موقع طرح‌های حفاری دارد.

اولی پور با بیان اینکه جابجایی دستگاه‌های حفاری شامل نصب و برپایی برای آغاز حفاری یا پیاده سازی دکل پس از خاتمه کار و حمل و نقل آن انجام می‌شود، اضافه کرد: در زمینه نصب، برپایی یا جداسازی دستگاه‌های حفاری علاوه بر گروه‌های جابه جایی ترابری، کارکنان دستگاه و بخش‌های دیگر همکاری و همیاری دارند.

وی با اشاره به اینکه شمار محموله‌های جابه جا شده در مدت یادشده مربوط به  ۵۵ دستگاه حفاری  ۶ هزار و ۴۱۸ محموله و مسافت طی شده ۱۰ هزار و ۴۴۶ کیلومتر بوده است، گفت: جابه جایی دکل‌ها به طور عمده در استان‌های خوزستان، بوشهر، کهگیلویه و بویر احمد، خراسان، سیستان و بلوچستان، فارس و اردبیل صورت گرفته است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.