×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

ساماندهی بازارچه‌های کرامت و عرضه آبزیان در اهواز در دستور کار

صادق کهوازی با تاکید بر شناسایی و معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری در سطح شهر اهواز، گفت: شناسایی و معرفی فرصت‌های سرمایه با موضوع‌هایی همچون بازارچه‌های کرامت و عرضه آبزیان علاوه بر ایجاد فرصت‌های شغلی و توانمندسازی افراد در زمینه‌های اقتصادی، سبب توزیع امکانات رفاهی در نقاط مختلف شهر می‌شود.

وی با اشاره به استقبال سرمایه گذاران از ایجاد فرصت‌هایی سرمایه گذاری با موضوع‌هایی همچون طرح‌های ایجاد بازارچه‌های جدید مخصوص عرضه آبزیان، ساخت و راه اندازی میادین میوه و تره بار، افزود: مکان یابی مناسب در نقاط و محله‌های مختلف شهر در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت و امیدواریم در مدت کوتاه با جذب سرمایه گذار و عقد تفاهم نامه با  بخش خصوصی، بتوانیم این طرح‌ها به مرحله بهره برداری برسانیم.

کهوازی اضافه کرد: سازمان سرمایه گذاری می‌تواند در معرفی جذابیت و فرصت‌های سرمایه گذاری در سطح شهر و توسعه فضای تفریحی، گردشگری و اقتصادی نقش کلیدی و محوری داشته باشد.

رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اهواز می‌گوید: تقویت سرمایه گذاری، آماده سازی زیرساخت ها، ایجاد بستر مناسب مقررات مالی متناسب با فرآیند‌های سرمایه گذاری، استفاده از ابزار‌های مالی مناسب می‌تواند از عوامل مهم جذب سرمایه گذار در طرح‌ها محسوب شوند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.