×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

غیرفعال بودن بیش از ۴۵۰واحد تولیدی در خوزستان

 علی مهدی‌پور به وجود یکهزار و ۹۶۸ واحد تولیدی بهره برداری شده در خوزستان اشاره کرد و گفت: از این تعداد، ۴۵۳ واحد تولیدی غیرفعال هستند.
وی با اشاره به راکدبودن ۲۳ درصد واحد‌های صنعتی بهره برداری شده در شهرک‌های صنعتی خوزستان، افزود: مجوز اشتغال ۳۲ هزار و ۶۲ نفر برای واحد‌های تولیدی شهرک‌های صنعتی استان صادر شده که ۲۱ هزار نفر از این تعداد مجوز در حال حاضر مشغول به کار هستند.
مهدی پور می‌گوید: ۳۳۶ واحد بهره‌برداری شده با ۳۰ درصد ظرفیت کار می‌کنند که ممکن است با کمترین فشار و مشکل از چرخه تولید خارج شوند.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان اضافه کرد: براساس بررسی‌های انجام شده علت رکود ۳۵۳ واحد از مجموع صنایع غیرفعال شهرک‌های صنعتی استان، نداشتن نقدینگی و بدهی است.
وی از همکاری بانک‌های استان در حمایت از واحد‌های تولیدی گلایه کرد و ادامه داد: بانک‌های خوزستان هیچگونه همکاری در احیای واحد‌های تولیدی راکد ندارند.
علی رحم کریمی، معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان با بیان اینکه ۲ هزار و ۴۵ واحد تولیدی فعال کشاورزی در استان وجود دارد، گفت: ۴۴۳ واحد از این تعداد نیمه فعال و ۳۳۵ واحد راکد هستند.
وی افزود: ۴۰ واحد تولیدی راکد کشاورزی امسال احیا شدند که با این اقدام برای ۲۳۴ نفر ایجاد اشتغال شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.