×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

فصل تازه ای از همکاری با پارک علم و فناوری استان آغاز شد

کهوازی رییس این سازمان گفت: در راستای ایجاد ارتباط میان بخش های علم و صنعت و جذب سرمایه نشست مشترکی با اساتید پارک علم و صنعت برگزارشد.

 

در این نشست دکتر اسماعیلی ،دکتر آلاله از پارک علم و فناوری استان ، جمعی از مدیران سازمان، خانم حبیبان مجری طرح های مطالعاتی و خانم امیری رییس گروه مطالعات و پژوهش شهرداری حضور داشتند.

 

کهوازی در ادامه ضمن تاکید بر بروز رسانی مطالعات تحقیقاتی و ایجاد ارتباط موثر با بخش های علمی و صنعتی به صورت همزمان افزود: ارتقای همکاری‌های دوجانبه، استفاده از دانش بروز شرکت های دانش بنیان و دارای پتانسیل ، حمایت‌ سرمایه گذار بخش خصوصی میتواند باعث توسعه کسب‌وکار و ایجاد فضای مدرن در حوزه مختلف گردشگری، عمرانی و تفریحی در شهر باشد.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: با شناسایی اولویت ها، نیازمندها ی شهر و تطبیق آن با سلیقه سرمایه گذار با بکارگیری ظرفیت های علمی و صنعتی میتوان به سمت شهر هوشمند گام برداشت.

 

کهوازی در ادامه گفت: تشکیل بانک اطلاعاتی از سرمایه‌گذاران، تهیه بسته های فرصت های سرمایه گذاری در حوزه‌های مختلف، ایجاد مزایای ویژه جهت جذب سرمایه در ابعاد مختلف‌ اجتماعی، اقتصادی‌ با هدف‌ اداره، کنترل‌ و هدایت‌ توسعه‌ همه‌ جانبه‌ و پایدار شهر تاثیر گزار باشد.

 

رییس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی باعنوان این مطلب که الوبت بندی راه بردها با توجه به افق های زمانی دارای اهمیت است افزود: توسعه امکانات شهر، نگاه به منابع و ظرفیت های موجود در شهرداری، نزدیک کردن این امکانات به ایده های خلاقانه و استفاده از برنامه های مطالعاتی و تحقیقاتی برای ما دارای اهمیت ویژه ای است.

وی افزود:تلاش میکنیم با استفاده از فناوری و تکنولوژی روز این ایده ها و فرصت ها را به نگاه سرمایه گذاران نزدیک کنیم و در آینده ای نزدیک با حمایت مجموعه مدیریت شهری و شورای محترم شهر، شاهد تحول در حوزه های مختلف شهری باشیم.

 

کهوازی با اشاره به تدوین راهبردهای مناسب با ظرفیتهای موجود در شهر تصریح کرد: این مجموعه با سه راهبرد بلند مدت، کوتاه مدت و میان مدت تلاش دارد ضمن ایجاد و معرفی فرصت ها با توجه به نیازهای روز بر مبنای ظرفیت ها و تدوین برنامه خاص برای کسب درآمد از طریق منابع موجود، فضایی مناسب را برای سرمایه گذاران محترم با کمترین ریسک فراهم نماید.

رییس سازمان مشارکت ها در انتها افزود: فراهم کردن شرایط ویژه مطابق سلیقه سرمایه گذاران وکاهش ریسک های مالی ، علاوه جذب سرمایه و پیشگیری خروج سرمایه موجود از استان، میتواند فضای مناسب را جهت الگو برداری دیگر شهرداری های استان فراهم نماید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.