×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

نشست هماهنگی رفع مشکلات اجرایی تقاطع های غیر همسطح میدان جمهوری اهواز برگزار شد

موانع و مشکلات پروژه میدان جمهوری که با همکاری قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) در حال اجراء است، در این نشست مورد بررسی قرار گرفت.
در این نشست تعیین تکلیف شبکه های آب و فاضلاب در میدان جمهوری، خطوط فشار قوی و متوسط برق واقع در دو سمت بلوار آیت الله بهبهانی که به عنوان پروژه های اولویت دار شهرداری اهواز است مورد بررسی قرار گرفت و راهکارهای مناسب برای آن ارایه شد.
معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز در این نشست گفت: عملیات اجرایی طرح تقاطع غیر همسطح میدان جمهوری آغازشده و مجری طرح متعهد شده است طبق برنامه زمانبندی شده به عملیات اجرایی آن را به پایان برساند.
پرویز حسینی افزود: وجود شبکه آب و فاضلاب و خطوط انتقال برق در محل اجرای این پروژه یکی از موانع مهم اجرای آن است که میبایست با هماهنگی و همکاری کار جابجایی توسط شرکت آب و فاضلاب و شرکت برق منطقه ای انجام شود.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه تقاطع غیر همسطح میدان جمهوری به صورت پل رو گذر اجرا می شود و فقط پایه های سازه پل در زمین قرار می گیرد نیاز است شرکت آب و فاضلاب و شرکت برق طرح وضعیت موجود شبکه و پیشنهادی خود را ارائه نماید تا پایه های این سازه با شبکه آب و فاضلاب و شرکت برق تداخل نداشته باشد تا روند پیشرفت پروژه انجام شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.