×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

اعزام ۳۰ هزار دانش‌آموز خوزستانی به مناطق جنگی

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: ۳۰ هزار دانش‌آموز استان در مرحله نخست اردوهای راهیان نور به مناطق جنگی و عملیاتی اعزام شدند.

مسعود حمیدی نژاد در آیین افتتاحیه اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی خوزستان در محل یادمان شهدای هویزه بیان کرد: اعزام دانش آموزان در قالب اردوهای راهیان نور به مناطق جنگی هر ساله با هدف معرفی ارزش‌های دوران دفاع مقدس انجام می‌شود.

وی با اشاره به اعزام دانش‌آموزان در قالب اردوی راهیان نور طی چند مرحله گفت: این قشر از جامعه به عنوان آینده‌سازان این سرزمین اسلامی باید ارج نهادن و ادای احترام به مقام والای شهدا و روش زندگی آنها را فرا بگیرند.

حمیدی نژاد اظهار کرد: شهدا در سخت‌ترین شرایط، با مظلومیت و دست خالی در مقابل دشمن ایستادگی کردند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به اینکه امروز باید آرمانی که شهدا برای تجلی آن جان خود را فدا کردند به نسل جوان منتقل کرد افزود: دانش‌آموزان با شرکت در اردوهای راهیان نور با زندگی و راه شهدا بیشتر آشنا می‌شوند.

اعزام ۳۰ هزار دانش‌آموز خوزستانی به مناطق جنگی

وی تاکید کرد: از جمله برنامه‌ها و اهداف آموزش و پرورش، تربیت نسل انقلابی ، اسلامی و ادامه دهنده راه شهدا برای آینده کشور است.

به گزارش ایرنا، بر اساس اعلام فرمانده قرارگاه منطقه‌ای راهیان نور جنوب، ۵۱ ظرفیت گردشگری دفاع مقدس در خوزستان وجود دارد.

طبق گفته معاون راهیان نور سپاه ولیعصر (عج) خوزستان ، ۲۱ یادمان شهدا در خوزستان وجود دارد که از این تعداد مدیریت هفت یادمان بر عهده سپاه است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.