×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

برگزاری کارگاه آموزشی پیشگیری از آسیب های اجتماعی و مبارزه با مصرف مواد مخدر در شرکت نفت و گاز اروندان

اسلام بابلی نیا رئیس آموزش مدیریت منابع انسانی این شرکت ضمن اشاره به اهمیت و نقش موثر والدین در آگاهی بخشی فرزندان گفت: نخستین گام در پیشگیری اولیه از اعتیاد، شناخت علل اعتیاد و تلاش در برطرف کردن آنها است.

وی با بیان اینکه تربیت افراد از خانواده آغاز می شود، افزود: تربیت صحیح و ایجاد فضای صمیمی در خانواده از عوامل مهم پیشگیری از اعتیاد است.

بابلی نیا اذعان کرد: هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی آموختن چگونگی سبک زندگی سالم، کاهش آسیب های اجتماعی و پیشگیری از سوء مصرف موادمخدر و روان گردان ها است، که متأسفانه عواقب ناگوار و جبران ناپذیری را در پی دارد.

رئیس واحد آموزش شرکت نفت و گاز اروندان در پایان تاکید کرد: شرکت کنندگان در این کارگاه آموزشی با راهکارهای مقابله با وسوسه مصرف مواد مخدر و عواقب آن در مصرف کنندگان، اختلالات روانپزشکی و خطوط ارتباطی مردم با مشاوران، مضرات و عوارض مصرف مواد مخدر، راهبردهای پیشگیری اولیه از اعتیاد، مهارت‌های زندگی و سبک زندگی سالم، نظارت بر فعالیت فرزندان و علائم احتمالی مصرف مواد آشنا شدند.

گفتنی است برگزاری این کارگاه آموزشی در مناطق عملیاتی این شرکت در حوزه غرب کارون نیز در دست برنامه ریزی است که به زودی انجام خواهد شد تا کارکنان ضمن آموزش در خصوص پیشگیری از اعتیاد با سبک زندگی سالم آشنا شوند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.