×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

تخلیه و بارگیری بیش از ۳۱ هزار تن بار در راه آهن زاگرس

حسن زیودار در این خصوص گفت: در مهرماه امسال ۱۷ هزار و ۳۰۵ تن بار در راه آهن زاگرس بارگیری شده است که در مقایسه با مدت مشابه پارسال که ۵ هزار و ۲۴۵ تن بوده است، رشد ۳ برابری نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه این میزان کالا در مهرماه امسال به وسیله ۲۸۳ واگن بارگیری شده است، افزود: در مقایسه با پارسال که تعداد واگن‌ها ۸۰ واگن بوده است، رشد ۲۵۴ درصدی دارد.

زیودار تناژ تخلیه بار در مهرماه پارسال را ۳ هزار و ۵۲۰ تن و تعداد واگن‌های تخلیه را ۶۴ مورد اعلام کرد و ادامه داد: این رقم در مهرماه امسال به ۱۴ هزار و ۸۰ تن و تعداد واگن‌ها به ۲۵۶ مورد رسیده است که بیانگر رشد ۳ برابری بار و تعداد واگن‌ها در مقایسه با مدت مشابه سال ۱۴۰۱ است.

مدیر کل راه آهن زاگرس می‌گوید: تن کیلومتر مرزی در بازه زمانی یادشده امسال ۷۶ میلیون و ۲۹۵ هزار و ۳۱۳تن کیلومتر بوده که نسبت به مدت مشابه پارسال که ۵۱ میلیون و ۳۲۵ هزار و ۹۷۹تن کیلومتر به ثبت رسیده، رشد ۴۹ درصدی نشان می‌دهد.

وی تن کیلومتر مبداء-مقصد مهرماه پارسال را ۳ میلیون و ۹۱۶ هزار و ۳۹۶تن کیلومتر و امسال را ۱۵ میلیون و ۳۶۲ هزار و ۹۱۷ و میزان رشد این شاخص را حدود ۴ برابر اعلام کرد.

وی افزود: تن کیلومتر خالص در مهرماه امسال ۸۰ میلیون و ۸۲۴ هزار و ۲۸۳ کیلومتر بود که نسبت به مدت مشابه پارسال که ۵۶ میلیون و ۶۷۶ هزار و ۷۲۰ کیلومتر بوده است، رشد ۴۳ درصدی نشان می‌دهد.

به گفته زیودار؛ مهرماه امسال تعداد قطار ایجادی باری ۵۷۵ رام بود که در مقایسه با پارسال که ۴۳۸ رام بوده است، شاهد رشد ۳۱ درصدی در این زمینه هستیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.