×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

گنجینه معارف دفاع مقدس باعث انسجام و پایداری ملی است

جانشین ستاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس رمز پایداری، ایستادگی و تاب‌آوری ملت ایران در برابر تهاجم دشمن در هشت سال دقاع مقدس را وحدت کلمه و پیروی از ولایت دانست و گفت: گنجینه معارف دفاع مقدس باعث انسجام و پایداری ملی است.

امیر سرتیپ نبی سهرابی مراسم آیین اختتامیه دوازدهمین دوره جایزه ادبی یوسف در مسجد جامع خرمشهر اظهار کرد: مسجد جامع نماد پیروزی است زیرا خرمشهر یک شهر معمولی نیست بلکه آرزوهای دست نیافتنی یک ملت را محقق کرد.

وی افزود: پس از آزاد سازی و پیروزی خرمشهر، عقده‌های دیرینه شکست‌های یک ملت گشوده شد و تمام حقارت را جبران کرد.

امیر سرتیپ سهرابی گفت: شهیدان به عنوان ظفر بخشان این ملت، خون خود را تقدیم انقلاب کردند تا این شهر آزاد شود و اینک نویسندگان با الهام گرفتن از دفاع مقدس از طریق داستان‌های واقعی آن را تبیین و از این گنجینه برای فرهنگ‌سازی استفاده کنند.

وی ادامه داد: واقعیت یک ملت این است که در برابر دشمن ایستاد و تاب‌آوری ملی ایجاد کرد.

جانشین ستاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس توضیح داد: امروز نیز محور مقاومت برگرفته از مردم ایران، از حقانیت ما درس گرفته و به همین دلیل فلسطین در برابر رژیم صهیونیستی ایستادگی می‌کند.

امیر سرتیپ سهرابی تصریح کرد: ساختارمند شدن ادبیات ملی و نقش بستن ادبیات دفاع مقدس در اذهان جوانان، جامعه امروز و فردای کشور را خواهد ساخت.

آیین اختتامیه دوازدهمین دوره جایزه ادبی یوسف داستان‌های کوتاه دفاع مقدس دوشنبه درمسجد جامع خرمشهر برگزار شد.

این جشنواره در سه سطح بزرگسالان، کودکان و نوجوانان و موضوع آزاد از اواخر سال گذشته آغاز و سه هزار و ۶۹۰ اثر به دبیر خانه رسید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.