×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

اعطای مجوز اکتشاف معدن گوزلدره به شرکت توسعه معادن فولاد خوزستان

سیدوحید سیدعلی با اشاره به اهداف شرکت توسعه معادن فولاد خوزستان گفت: معدن گوزلدره معدنی به تازگی کشف شده است و این شرکت مجوز اکتشاف ۱۰ میلیون تنی را در آن معدن دریافت کرده است.

وی افزود: با مصوبه هیئت مدیره فولاد خوزستان، شرکت توسعه معادن فولاد استان با هدف تامین پایدار مواد اولیه در حوزه اکتشاف، استخراج، بهره‌برداری و مشارکت شکل گرفت.

سیدعلی ادامه داد: با گذشت ۲ سال از فعالیت شرکت توسعه معادن فولاد خوزستان، سرمایه ثبتی این شرکت یک هزار میلیارد تومان است که این مسئله اتفاق بسیار مهمی است.

مدیرعامل شرکت توسعه معادن فولاد خوزستان فعالیت در حوزه معدن را بسیار پیچیده دانست و اضافه کرد: تا قبل از ایجاد شرکت توسعه معادن، سندی در کشور در خصوص تملک معادن وجود نداشت، اما درحال حاضر ۱۸ معدن مورد ارزیابی قرار گرفته است و به زودی در این شرکت اتفاقات خوبی می‌افتد.

وی با اشاره به اینکه معادن دارای تعاریف خاصی هستند در خصوص معدن گوزلدره، می‌گوید: معدن گوزلدره از جمله معادنی است که در استان زنجان قرار گرفته است و در این معدن در ۹ ماه به میزان ۲ هزار و ۵۰۰ متر حفاری انجام شده است و با استفاده از دانش و تجارب، معدن گوزلدره با ظرفیت ۱۰ میلیون تن سنگ آهن مگنتیت شناسایی شد.

سیدعلی با بیان اینکه این شرکت دارای دپارتمان اکتشاف و استخراج است، ادامه داد: ما به این دپارتمان‌ها افتخار می‌کنیم و فولاد خوزستان با تولید سالانه نزدیک به ۴ میلیون تن محصولات فولادی، یکی از بازیگران اصلی تولید فولاد میانی کشور به حساب می‌آید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.