×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

همایش بین‌المللی گرامیداشت پنجاهمین سالگرد تاسیس پتروشیمی بندر امام

مدیرعامل پتروشیمی بندر امام خمینی در این همایش شاخص پنجاه ساله شدن در یک بنگاه پتروشیمیایی را بسیار مهم دانست و گفت: وقتی یک بنگاه، پنجاه ساله می شود باید دستاوردهای زیادی را از آن خود کرده باشد.

انصاری نیک افزود: خوشبختانه این شرکت در طول این پنجاه سال به دستاوردهای اقتصادی، رفاه اجتماعی، اشتغال و تکامل تکنولوژی دست یافته است.

وی با اشاره به اقدامات مؤثر و نقش قرارگاه پشتیبانی پتروشیمی بندر امام در دوران دفاع مقدس، تأکید کرد: پس از جنگ، مأموریت ارزشی شرکت، اشتغال بود که در آن زمان، حدود ۴۰ هزار نفر در دو شیفت روز و شب در این شرکت مشغول به کار بوده‌اند.

انصاری نیک خاطرنشان کرد: در بستر سازندگی و توسعه پتروشیمی بندر امام، در کنار استفاده از کمک‌های فنی شرکت‌های خارجی، بسیاری از شرکت‌های داخلی برتر صنایع نفت و گاز، شکل گرفتند.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی بندر امام با اشاره به مسئولیت‌های اجتماعی شرکت، اضافه کرد: توسعه ماهشهر در ابعاد مختلف، از ساخت جاده‌های مواصلاتی تا تأسیس و پشتیبانی از بیمارستان‌ها و حمایت جدی از طرح های محیط زیست، از اقدامات شرکت در این زمینه است.

انصاری نیک، سپس طرح بندر امام نوین را تشریح کرد و گفت: بندر امام نوین، یک شعار نیست، بلکه راهبردی توسعه‌ای است که پس از گذشت پنجاه سال از تاسیس این شرکت، محقق خواهد شد.

وی افزود: کلنگ‌زنی زنجیره کلر آلکالی در دو خط موازی به ارزش یک و نیم میلیارد دلار و افتتاح موزه بندر امام به عنوان یک پایگاه یادگیری اجتماعی و سازùمانی، همزمان با پنجاه سالگی، انجام می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی بندر امام خاطرنشان کرد: ما آماده حمایت و پشتیبانی از ایده‌های مختلف مرتبط با تاریخ صنعت، اقتصاد صنعت، تکامل تکنولوژی، ارزش های مختلف بین‌المللی و … مرتبط با بندر امام و صنعت پتروشیمی هستیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.