×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

جاده ارتباطی قلعه چنعان به کانتکس کارون به بهره‌برداری رسید

این جاده هفت کیلومتری که در راستای مسئولیت های اجتماعی شرکت فولاد ساخته شده از بروز حوادث رانندگی که در سال های اخیر روندی رو به افزایش داشت جلوگیری خواهد کرد.
یکی از دغدغه‌های مردم شریف این منطقه در سال‌های اخیر، اصلاح و دو بانده کردن جاده قلعه چنعان به کانتکس بود؛ که در راستای مسئولیت‌های اجتماعی شرکت فولاد خوزستان محقق شد.
در اجرای این طرح اقداماتی از جمله بهسازی، زیر سازی، آسفالت، جدول کشی و روشنایی انجام شده است.
امین ابراهیمی، مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان در ابتدای این مراسم با اشاره به موضوع پایداری صنعت، اظهار کرد: یکی از مؤلفه های مهم در موضوع پایداری صنعت، حوزه مسئولیت های اجتماعی است که مجموعه فولاد خوزستان سعی کرده که همیشه این مهم را سرلوحه کار خود قرار دهد.
وی افزود: حوزه محیط زیست یکی از مصادیق اصلی موضوع مسئولیت های اجتماعی است که با توجه به توسعه یافتگی شهر و ایجاد مناطق مسکونی اطراف شرکت، این وظیفه از اهمیت بالاتری برخوردار پیدا کرده است که تاکنون فولاد خوزستان موفق به اجرای بیش از یک هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان پروژه زیست محیطی شده است.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از حوزه های مسئولیت اجتماعی شرکت ها و صنایع، موضوع ایجاد اشتغال پایدار می باشد که مستقیماً روی افزایش کیفیت زندگی و امیدآفرینی میان مردم تاثیر بسزایی دارد که فولاد خوزستان با نگاه به تامین نیروی انسانی خود از کل استان و همچنین تعریف پروژه های توسعه ای جدید مانند زمزم۳ به دنبال تحقق وظایف خود در حوزه اشتغال پایدار است.

مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان در ادامه با اشاره به توجه به محیط پیرامونی شرکت، تصریح کرد: ایجاد ارتباط دوسویه با نگاه توسعه ای به مناطق پیرامونی شرکت امری است که خوشبختانه در فولاد خوزستان نهادینه شده تا با احصای مشکلات این مناطق، به صورت سالانه پروژه های زیرساختی را تعریف و اجرا نماید.

وی افزود: یکی از این پروژه ها که با مجوز هیئت مدیره شرکت با صرفه جویی در بومی سازی قطعات، تعریف شد، پروژه تعریض، بهسازی و دوبانده نمودن جاده قلعه چنعان به کانتکس بود که با سرمایه گذاری نزدیک به ۶۰ میلیارد تومان امروز به بهره برداری می رسد.

حجت الاسلام خضیراوی امام جمعه کوت عبدالله در آیین افتتاح این جاده که در سالن اجتماعات شهید امتی شرکت فولاد خوزستان برگزار شد ضمن ابراز خرسندی از افتتاح این جاده گفت:رفع محرومیت ها همواره مورد تاکید امام راحل بوده است .

وی با گرامیداشت چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت:شرکت فولاد خوزستان در سال های اخیر تلاش ها و اقدامات خوبی برای رفع محرومیت زدایی از مناطق پیرامونی انجام داده است که جای قدردانی دارد. امام جمعه کوت عبدالله ابراز امیدواری کرد با تلاش مسوولانو بهبود زیرساخت های شهرهای کارون ، این منطقه از این پس محروم و توسعه نیافته تلقی نشود.

دکتر علیرضا مخبر دزفولی، قائم مقام شرکت فولاد خوزستان در مسئولیت های اجتماعی:

دریافت سه دوره پیاپی نشان زرین مسئولیت های اجتماعی توسط فولاد خوزستان

دکتر علیرضا مخبر دزفولی، قائم مقام شرکت فولاد خوزستان در مسئولیت های اجتماعی نیز در بخش دیگری از این مراسم با اشاره به اقدامات شرکت در حوزه مسئولیت های اجتماعی، اظهار کرد: با وجود منابع و ظرفیت های عظیم در حوزه صنایع و شرکت ها، متاسفانه به واسطه کم کاری های گذشته، گروه های جهادی از استان‌های دیگر کشور اقدام به برگزاری اردوهای جهادی درمانی در منطقه قلعه چنعان می نمودند که با توجه به زمان محدود این اقدام خیرخواهانه، پاسخگوی کمبودهای درمانی و بهداشتی مردم منطقه نبود.

وی افزود: شرکت فولاد خوزستان برای رفع این مشکل، اقدام به احداث یک درمانگاه چند طبقه کامل و مجهز در منطقه قلعه چنعان نمود که امروز اهالی عزیز این روستا را از طی مسافت های طولانی به منظور دریافت خدمات اولیه بهداشتی و درمانی بی نیاز نموده است.

مخبر دزفولی با بیان اینکه فولاد خوزستان برای سه دوره پیاپی موفق به دریافت نشان زرین در حوزه مسئولیت های اجتماعی شده است، گفت: یکی دیگر از اقدامات فولاد خوزستان در حوزه مسئولیت های اجتماعی، اهدای ۱۰۰ سری جهیزیه کامل به زوج های جوان در مناطق محروم بود که به صورت سالانه اجرا می شود و امسال نیز با همکاری مدیران شرکت این عدد به ۱۲۰ سری جهیزیه افزایش پیدا کرده است.

قائم مقام شرکت فولاد خوزستان خاطرنشان کرد: طی سال‌های اخیر در حوزه ترمیم و بهسازی جاده های دسترسی در مناطق پیرامونی شرکت، سه پروژه به ارزش بیش از ۲۵۰ میلیارد تومان تعریف و اجرا شد که جاده قلعه چنعان یکی از آنهاست.

وی در ادامه با اشاره به اقدامات فولاد خوزستان در مبارزه با بیماری کرونا، تصریح کرد: خریداری تخت های بیمارستانی، اهدای ۲۰ میلیون سرنگ تزریق واکسن، تامین رایگان اکسیژن بیمارستان رازی اهواز از ابتدا تا پایان همه گیری بیماری و ایجاد ۶ مرکز واکسیناسیون از جمله اقدامات ما در خدمت به سلامت شهروندان اهوازی در حوزه مسئولیت های اجتماعی بوده است.

سردار شاهوارپورفرمانده سپاه خوزستان:

شرکت فولاد خوزستان با وجود فشار تحریم توانمندی خود را نشان داد

سردار حسن شاهوارپور، در مراسم افتتاح پروژه جاده قلعه چنعان به کانتکس، به اهمیت این پروژه اشاره کرد و گفت: از شرکت فولاد خوزستان، به خاطر اینکه علاوه بر وظایف روزمره خود ـ در شرایط تحریم که دشمنان به منظور فشار بر نظام اقتصادی کشور ایجاد کرده‌اند ـ اقداماتی برای حفظ چرخه تولید و صنعت انجام می‌دهد، قدردانی می‌کنیم.

فرمانده سپاه خوزستان با بیان اینکه شرکت فولاد خوزستان با قدرت و انرژی به تولید ادامه خواهد داد، افزود: اقدامات توسعه‌ای که شرکت فولاد خوزستان در دستور کار قرار داده، به همراه اقدامات محرومیت‌زدایی که مقام معظم رهبری بر همه مسئولان و نهادها فرض کرده، از اهمیت بسیاری برخوردار است و نشان از اراده قوی و تلاش برای پیشبرد اهداف ملی در برابر فشارهای بیرونی است.

سردار شاهوارپور بیان اینکه برای توسعه و پیشرفت استان خوزستان، صدها پروژه آماده افتتاح هستند، گفت: روزهای آینده نوید بسیار خوبی به مردم استان داده می‌شود و صدها پروژه در مقیاس‌های مختلف با درایتی که مقام معظم رهبری و دولت خدمت‌گذار دارند، به بهره‌برداری می‌رسند.

وی به اهمیت امیدآفرینی و ضرورت پرداختن به آن توسط همه مسئولان اشاره کرد و گفت: دسترسی به فناوری ماهواره، همچنان مورد تاکید رهبری است و این دستاورد می‌تواند نشان دهنده توانایی کشور در حوزه فناوری باشد؛ هرچند که دشمنان ایران از جمله اسرائیل و انگلیس، از پیشرفت‌های کشورمان در حوزه هوافضا ناراضی هستند.

شاهوارپور با بیان اینکه هر کاری که به منظور خوشحالی مردم و امیدآفرینی انجام می‌شود، بسیار حائز اهمیت است، افزود: افرادی که احساس ناامیدی را ایجاد می‌کنند، به طور غیرمستقیم با دشمنان همراه می‌شوند.

فرمانده سپاه خوزستان با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: مشارکت حداکثری مردم در این انتخابات بسیار مهم است و هر رأی از تک تک آحاد مردم تیری به قلب دشمن است.

وی افزود: مشارکت کمتر مردم در انتخابات، جبهه دشمن را قوی‌تر می‌کند و برعکس، مشارکت بیشتر مردم، دشمن را ناامید می‌کند.

سردار شاهوارپور در پایان از تمام مسئولان و فعالانی که در امور محرومیت‌زدایی و خدمت به مردم مشارکت دارند قدردانی و بر اجرای پروژه‌های عمرانی و زیرساختی در شهرستان کارون تأکید کرد و گفت: از مسئولان محلی و شهرداری درخواست می‌کنم در اولویت‌بندی پروژه‌ها، نیازهای واقعی و محرومیت‌های این منطقه را به‌خوبی مد نظر قرار دهند.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.