×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

حماسه‌آفرینی خانواده بزرگ شرکت نیشکر هفت‌تپه در راهپیمایی روز جهانی قدس

براساس این گزارش، در شهرستان شهیدپرور شوش دانیال کارکنان و بسیجیان شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه مانند همیشه حماسه آفریدند و در این روز بزرگ و دشمن‌شکن حضوری فعال و تاثیرگذار داشتند.

خانواده بزرگ نیشکر هفت‌تپه با زبان روزه در حمایت از مردم مظلوم فلسطین با شعارهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا بار دیگر با مشت‌های گره‌کرده خود جنایات رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی را محکوم کردند.

در اهواز نیز این مراسم با شکوه و شور خاصی برگزار شد؛ مهندس علیرضا دورباشی‌زاده مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه در کنار دکتر عبدعلی ناصری مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی و دیگر مدیران ارشد این هلدینگ حضور یافت.

مهندس دورباشی‌زاده در حاشیه این راهپیمایی عظیم و پرشور، اظهار داشت: روز قدس یکی از بهترین و مقدس‌ترین میراث‌های امام راحل خمینی کبیر بود که مردم قدرشناس و عزیز ما همه‌سال در حمایت از مردم مظلوم فلسطین به بهترین نحو آن را برگزار و گرامی می‌دارند.

وی در ادامه ضمن محکومیت جنایت رژیم غاصب صهیونیستی در به شهادت رساندن سردار سرلشکر محمدرضا زاهدی و تعدادی از مستشاران نظامی کشورمان در کنسولگری در سوریه، بیان داشت: به فرموده مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای دامت برکاته، جنایت‌های این رژیم غاصب و کودک‌کش به نتیجه نخواهد رسید و در آینده‌ای نه چندان دور امت اسلامی جشن آزادی قدس را خواهند گرفت.

گفتنی است، خانواده بزرگ شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه همواره در رویدادهای مهم دینی و ملی حضوری فعال و پرشور دارند که این نشان‌دهنده بصیرت بالا و غیرت دینی و ملی این مجموعه اصیل و باقدمت می‌باشد.

IMG_0389

IMG_0388

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.