×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

افزایش تولید روزانه ۸۰ هزار بشکه نفت در دولت سیزدهم

به گزارش روابط عمومی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران، غلامرضا کمالی در جمع رسانه های بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت و گاز و پتروشیمی اظهار کرد: با همت و تلاش بی وقفه کارکنان این شرکت موفق شدیم در دولت سیزدهم به تولید قبل از تحریم ها برگردیم.

وی با قدردانی از همه افرادی که در تحقق حداکثری تولید نفت تلاش کرده‌اند، افزود: گستره جغرافیایی شرکت نفت و گاز گچساران در چهار استان کهگیلویه و بویراحمد؛ فارس؛ خوزستان و بوشهر است که افزایش تولید با دیبلماسی فعال و اثرگذار دولت سیزدهم و تلاش در مجموعه نفت کشور رقم خورده است.

کمالی تصریح کرد: در حال حاضر نسبت به سال گذشته روزانه بیش از ۸۰ هزار بشکه نفت افزایش تولید نفت داریم و در کنار این خوراک بیشتر پالایشگاه‌های کشور را نیز تأمین می‌کنیم.

وی با بیان اینکه امروز با تولید ۶۳۰ هزار بشکه نفت در روز به عنوان دومین تولیدکننده نفت در کشور به شمار می رویم اظهار کرد: بیش از ۲۰درصد نفت کشور در این منطقه تولید می‌شود، و در کنار آن صادرات نفت کشور نیز راهبری آن بر عهده کارکنان خدوم و زحمت کش این شرکت است از این رو گچساران را قلب نفت ایران می نامند.

مدیرعامل نفت گچساران بیست و هشتمین نمایشگاه نفت و گاز و پتروشیمی را نشان از اقتدار ایران اسلامی خواند و گفت: هر ایرانی با مشاهده توان سازندگان داخلی اش احساس غرور می کند و ما نیز به عنوان خادمان مردم در صنعت نفت گچساران افتخار می کنیم که در کنار سازندگان داخلی و شرکت های دانش بنیان هستیم و این قول را داده ایم نفت و گاز گچساران آماده هر گونه همکاری و تبادل نظر با سازندگان داخلی و شرکت های دانش بنیان است .

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.