×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

تامین ۵هزار و ۸۰۰قلم کالابه ارزش ۱۲هزار میلیارد ریال در نفت و گاز گچساران

مهندس غلامرضا کمالی در بیست و هشتمین نمایشگاه نفت در نشست های تخصصی خود و کارشناسان این شرکت با سازندگان داخلی تصریح کرد: از مجموع ۵ هزار و ۸۰۰قلم کالا که بیش از ۴۶۹۲ قلم آن به ارزش بیش از ۸ هزار و۸۰۰ میلیارد ریال توسط سازندگان داخلی و به سفارش این شرکت ساخته شده است.

 وی گفت: این اقلام در قالب ۱۰۶۳ درخواست از ادارات مختلف توسط شرکت های داخلی ساخته شده است و این میزان خرید نسبت به مشابه سال گذشته  ۲۷% درصد رشد داشته است .

مدیرعامل نفت گچساران خاطرنشان کرد: همچنین از ابتدای سال  ۱۴۰۲این شرکت بیش از ۲۰۸۷ قلم  کالا به ارزش بیش از ۱ هزار و ۴۰۰میلیارد ریال از فروشندگان و تامین کنندگان در شهر گچساران خریداری نموده است که این حجم از خرید کالا تاثیر به سزایی در ایجاد اشتغال و گردش مالی و رونق اقتصادی در شهرستان گچساران داشته است.

براساس این گزارش، در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران بیش از هزار و ۷۵۰ شرکت ایرانی و خارجی در بخش‌های مختلف ازجمله شرکت‌های بالادست نفت و گاز، اکتشاف و تولید، سازندگان داخلی، صنایع میان‌دستی و پایین‌دستی گاز، پالایش و پتروشیمی و شرکت‌های دانش‌بنیان، پارک‌های فناوری، دانشگاه‌ها، استارت‌آپ‌ها و دیگر شرکت‌های مرتبط با صنعت نفت حضور دارند.

نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی به‌عنوان اصلی‌ترین و مهم‌ترین رویداد نفتی ایران با حمایت و سیاست‌گذاری وزارت نفت، از سوی شرکت ملی نفت ایران برگزار می‌شود و شرکت‌های اصلی وزارت نفت (شرکت‌های ملی نفت، گاز، پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی و صنایع پتروشیمی)، شرکت‌های زیرمجموعه و تابع آن‌ها و دست‌اندرکاران اصلی صنعت نفت در این رویداد حضور جدی و فعال دارند. بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ۱۹ تا ۲۲ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.