×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

حضور هزار و ۷۵۰ شرکت ایرانی و خارجی در نمایشگاه بین المللی نفت

وی با اشاره به افزایش تولید و عبور از تحریم ها تصریح کرد: توسعه امروز صنعت نفت نشان دهنده این است که تحریم ها کشورهای خارجی بی اثر است.

کمالی خاطرنشان کرد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در سالهای گذشته و اجرایی شدن آن در وزارت نفت امروز شاهد هستیم که برگزاری نمایشگاه های بین المللی نفت، تحریم بیگانگان را بی اثر کرده است چرا که توانمندی سازندگان داخلی در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران افزود: در بیست هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت ایران بیش از هزار و ۷۵۰ شرکت ایرانی و خارجی در بخش های مختلف ازجمله شرکت های بالادست نفت و گاز، اکتشاف و تولید، سازندگان داخلی، صنایع میان دستی و پایین دستی گاز، پالایش و پتروشیمی و شرکت های دانش بنیان، پارک های فناوری، دانشگاه ها، استارت آپ ها و دیگر شرکت های مرتبط با صنعت نفت حضور خواهند داشت.

وی افزود: نیازسنجی و ایجاد بستری مناسب برای رسیدن به تفاهم نامه های همکاری و عقد قرارداد با شرکت های دانش بنیان و سازندگان داخلی از جمله اهدافی است که از سوی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران دنبال خواهد شد.

مدیرعامل نفت و گاز گچساران خاطرنشان کرد: نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی به عنوان اصلی ترین و مهم ترین رویداد نفتی ایران با حمایت و سیاست گذاری وزارت نفت، از سوی شرکت ملی نفت ایران برگزار می شود و شرکتهای اصلی وزارت نفت (شرکت های ملی نفت، گاز، پالایش و پخش فرآورده های نفتی و صنایع پتروشیمی)، شرکت های زیرمجموعه و تابع آنها و دست اندرکاران اصلی صنعت نفت در این رویداد حضور جدی و فعال دارند.

کمالی گفت: برگزاری این نمایشگاه می تواند یک بار دیگر توانمندی های ویژه ایران در این حوزه را به جهانیان عرضه کند و گامی مهم در رشد و شکوفایی صنعت نفت و گاز کشور باشد.بیست وهشتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ۱۹ تا ۲۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.