×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

قدردانی شرکت نفت آغاجاری از معلمان مدارس ملکی نفت

با حضور مدیرعامل و مدیران شرکت نفت و گاز آغاجاری از معلمان،مدیران و عوامل اجرایی مدارس ملکی نفت قدردانی شد.
مدیر منابع انسانی شرکت آغاجاری ضمن گرامیداشت روز سالروز شهادت شهید مرتضی مطهری و روز معلم بیان کرد: اگر امروز ما به جایگاهی رسیده ایم همه مرهون تلاش های معلمان زحمت کش است که وظیفه آموزش و تعالی را بر عهده داشتند.
مهندس جهانگیر نوئی عنوان کرد: آموزش یکی از ارکان کشور است که در صنعت نفت هم به خوبی به آن پرداخته شده و از بدو تاسیس این صنعت مسئله آموزش در آن حائز اهمیت بوده است.
جهانگیر نوئی افزود: در شرکت آغاجاری رویکرد مدیریت شرکت کمک به مسئله آموزش است و طی دو سال گذشته اقداماتی خوبی در این زمینه صورت گرفته که برگزاری کلاس های کنکور در شهرستان های همجوار بخشی از آن می باشد.
مدیر منابع انسانی شرکت آغاجاری احداث چمن مصنوعی در مدارس ، بهسازی بخشی از مدارس شهرستان ، پشتیبانی از مدارس محروم ، توزیع بیش از ۵۰۰۰ بسته نوشت افزار و برگزاری دوره ه‍ای آموزشی در تمامی سطوح را بخش دیگری از اقدامات شرکت بر شمرد.
جهانگیر نوئی  در پایان با قدردانی از معلمان، مدیران و عوامل اجرایی مدارس ملکی نفت گفت : در مسئله آموزش فرزندان ما در کنار شما هستیم و با توجه به ظرفیت های موجود هر کجا نیاز به پشتیبانی باشد کوتاهی نخواهیم کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.