×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

نمایشگاه بیست و هشتم محلی برای تسریع و تسهیل جهش تولید است

وی افزود: بیست و هشتمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی به عنوان یک قضای حیاتی برای متخصصان صنعت نفت عمل می کند تا آخرین فناوری ها، محصولات و خدمات خود را به نمایش بگذارند.

به گفته ی مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون، نمایشگاه بین‌المللی نفت تهران تعامل بین مشاغل را تقویت، به اشتراک گذاری دانش را تشویق و نوآوری را ترویج می دهد.

ناصری همچنین اظهار داشت: این رویداد فرصتی را برای شرکت‌ها فراهم می آورد تا مشارکت‌های نوینی را ایجاد و همکاری‌های بالقوه‌ای که می‌تواند به پیشرفت‌ در صنعت نفت منجر شود را کشف کنند.

وی یکی از اهداف اصلی نمایشگاه را، نمایش آخرین پیشرفت های فناوری عنوان و تصریح کرد: با ارائه راهکارهای پیشرفته، این رویداد به شرکت ها کمک می کند تا کارایی خود در تولید را بهبود بخشند، هزینه های عملیاتی را کاهش و اثرات زیست محیطی را به حداقل برسانند.

ناصری گفت: نمایشگاه همچنین اهمیت پایداری و مسئولیت زیست محیطی در بخش انرژی را برجسته می کند.

به گفته ی وی، با افزایش نگرانی‌ها در مورد تغییرات آب و هوایی و کاهش منابع طبیعی، این نمایشگاه شرکت‌ها را تشویق می‌کند تا شیوه‌های سازگار با محیط زیست را اتخاذ و در راه‌حل‌های منتج به انرژی پاک‌تر سرمایه‌گذاری کنند. این تمرکز بر پایداری، منجر به کاهش قابل توجه انتشار گازهای گلخانه ای و تغییر به سمت شیوه های آگاهانه زیست محیطی در صنعت نفت شده است.

 مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون، بیست و هشتمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی را جایگاهی عالی برای الهام بخشیدن و آموزش نسل بعدی متخصصان انرژی برشمرد و گفت: از طریق کارگاه های تعاملی، سمینارها و نشست ها، دانشجویان و متخصصان جوان می توانند بینش های ارزشمندی را در مورد آخرین روندها، چالش ها و فرصت های صنعت نفت به دست آورند. این حضور و همراهی می تواند آنها را ترغیب کند تا مشاغل مرتبط را دنبال و در نهایت به رشد و توسعه صنعت نفت کمک کنند.

وی افزود:  این امری اثبات شده است که نمایشگاه صنعت نفت یک رویداد ضروری در پیشبرد جهش تولید و رشد بخش انرژی است. این نمایشگاه با فراهم کردن بستری برای همکاری، نوآوری و به اشتراک گذاری دانش، نقشی محوری در ارتقای پایداری و الهام بخشیدن به نسل بعدی متخصصان انرژی ایفا کرده است. همانطور که صنعت به تکامل خود ادامه می دهد، رویدادهایی مانند نمایشگاه در شکل دادن به آینده تولید و تضمین تامین انرژی ایمن برای نسل های آینده،  اثربخش باقی خواهند ماند. حضور ۱۵۰۰ شرکت ایرانی و ۲۵۰ شرکت خارجی، این رویداد را به بستری بدل خواهند ساخت که کلیه نیازهای فنی و عملیاتی صنعت نفت در بخش های بالا، میان و پائین دستی را تامین تا جهش تولید تسهیل گردیده و شتاب فزاینده ای یابد

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.