×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

وارد نشدن خسارت به گندم کشاورزان خوزستانی در مراکز خرید روباز

امید جهان نژادیان افزود: با توجه به اهمیت نقش استان خوزستان در تامین امنیت غذایی کشور، با حضور معاون وزیر جهاد کشاورزی در استان و نظارت استاندار و معاونین، عملیات انتقال گندم از مراکز روباز به سیلو‌ها در دستور کارقرار گرفت.

وی ادامه داد: و به منظور صیانت از دسترنج گندمکاران خوزستان با فعالیت شبانه روزی تمام نیرو‌ها اعم از کارکنان اداره کل غله و خدمات بازرگانی و اداره کل تعاون روستایی خوزستان با چادر کشی و محافظت اصولی هیچ گونه خسارتی به گندم‌های موجود در مراکز رو باز وارد نگردید.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان اظهار کرد: از ابتدای فصل خرید گندم از ۲۰ فروردین تا کنون بیش از ۸۷۲ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستانی خریداری شده است.
جهان نژادیان گفت: از این میزان بیش از ۶۵۰ هزار تن در مراکز نگهداری روباز خریداری شده بود و در راستای انتقال این حجم از گندم به مراکز ذخیره سازی استاندارد شاهد یکی از بزرگترین و حساس‌ترین عملیات‌های لجستیکی کشور بودیم و روزانه بیش از ۶۰ هزار تن گندم از این مراکز به کارخانجات آرد و سیلو‌های ذخیره سازی استان همچنین مطابق برنامه ابلاغی از سوی شرکت بازرگانی دولتی ایران به استان‌های دیگر کشور انتقال داده شد.
وی ادامه داد: در حال حاضر موجودی گندم مراکز روباز کمتر از ۲۵ هزار تن گندم می‌باشد که همین میزان هم قطعا امروز پایان موجودی گندم در مراکز روباز استان خواهد بود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.