×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

پیاده روی کاروان جاده ولایت از خرمشهر تا مشهد بصورت دوی استقامت

سرهنگ ستاد سید حسین فرقانی فرمانده گروه ۴۲۲ مهندسی رزمی با حضور در مراسم افتتاحیه این آیین با شکوه در مشهد الشهدای ایران (شلمچه) این کاروان را تا پادگان همراهی و پس از استقبال باشکوه و پذیرایی از آنان و همچنین زیارت پرچم بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الائمه(ع) توسط کارکنان و خانواده های شریف آنان در نماز جماعت ظهر و عصر شرکت نمودند.

فرمانده گروه ۴۲۲ مهندسی رزمی نزاجا و تعدادی از کارکنان داوطلب با در دست داشتن پرچم بارگاه ملکوتی امام رضا (ع)، هیات دونده جاده ولایت را تا بخشی از مسیر بصورت پیاده روی و دوی استقامت همراهی کردند.
سرهنگ فرقانی هیات دونده جاده ولایت که مسیر نورانی حرکت امام رئوف ما از شلمچه قهرمان تا مشهد رضا را راهپیمایی می کنند را سفیران امام رضا (ع) قلمداد نمود و گفت:  مهم‌ترین عامل ماندگار شدن این‌گونه کارهای فرهنگی، اخلاص در انجام آن است که در وجود خادمان حضرت رضا (ع) موج می‌زند و توانسته حرکتی اثرگذار در سراسر کشور به راه بیاندازد.
وی افزود: این اخلاص علاوه بر خادمان، در دل همه مردم همراه این کاروان‌ها نیز وجود دارد و قطعاً شما در این سفرهای همراه با عشق، با لحظات ناب، دل‌های شکسته، اشک‌ها، لبخندها و صحنه‌هایی زیبا از دلدادگی و محبت مردم به امام رضا (ع) مواجه شده‌اید که همه آن‌ها نشان اخلاص و دلدادگی بوده و استمرار این حرکت نیز با همین اخلاص امکان‌پذیر است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.