×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

پیام تبریک مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان به مناسبت میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) و آغاز دهه کرامت

به گزارش روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان در پیام مهندس عذاری اهوازی آمده ست:

بسمه تعالی

امام رضا علیه‌السلام:
کسی که او -حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله‌علیها- را زیارت کند، در حالی که حق او را بشناسد، بهشت برای او است.

اول ذیقعده آغاز دهه کرامت است که با ولادت سراسر نور و برکت دو اختر تابناک آسمان امامت و ولایت مصادف شده است. دهه مبارکی که با میلاد کریمه اهل بیت، حضرت فاطمه معصومه (س) آغاز و با ولادت حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) پایان خواهد یافت.

دهه کرامت تداعی کننده عزم و اراده آهنین زنان بزرگ و بانوان والامقام جهان اسلام در حمایت از دین مبین اسلام و تثبیت جایگاه این مکتب انسان ساز در سراسر گیتی است. ایام مبارک و پر برکتی که به واسطه میلاد دو اختر درخشان خاندان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام فضای ایران اسلامی را عطر آگین نموده است.

نامگذاری روز ولادت حضرت معصومه (س)، فرصت ارزشمندی است برای تبیین جایگاه والای مقام زن در اسلام و معرفی سیره بانوی کرامت و تقویت هویت دینی بانوان و دختران ایران اسلامی. بی شک الگوبرداری از شخصیت بزرگوار حضرت معصومه (س) یکی از بهترین راه های دستیابی دختران امروز و مادران فردای ایران اسلامی به زندگی سالم، موفق، سعادتمند و همراه با نور معنویت است.

اینجانب نیز به نوبه خود سالروز ولادت با سعادت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) و آغاز دهه کرامت را به بانوان و خانواده محترم شرکت نفت و گاز اروندان تبریک و تهنیت عرض نموده و امیدوارم خداوند متعال توفیق کسب معرفت اهل بیت (ع) و بهره مندی از شفاعت این گوهرهای ارزشمند هدایت و سعادت را به همه ما عنایت فرماید.

عبدالله عذاری اهوازی 
مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.