×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

۷ قرارداد مهم از سوی شرکت نفت و گاز گچساران امضا می‌شود

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در آیین افتتاح نمایشگاه بین المللی نفت و گاز و پتروشیمی اظهار کرد: در روزهای آینده ۷ قرارداد مهم با شرکت های تولیدکنندگان داخلی و شرکت های دانش بنیان منعقد خواهد شد .

وی تصریح کرد: مبلغ این قراردادها به ارزش هزار و ۲۰۰ میلیارد است که نقش به سزایی در راستای افزایش حداکثری تولید خواهد داشت .

کمالی به صرفه جویی ارزی این قراردادها اشاره داشت و خاطرنشان کرد: حضور در بیست‌وهشتمین نمایشگاه نفت، گاز پالایش و پتروشیمی ایران فرصتی برای حمایت از سازندگان داخلی و شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور و نیز مشارکت مردم در پیشبرد نقشه راه ساخت داخل تجهیزات صنعت نفت است.

وی بیان کرد: نمایشگاه امسال با شعار «صنعت نفت، جهش تولید، بهینه سازی فناورانه» روزهای ۱۹ تا ۲۲ اردیبهشت در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران با حضور بیش از ۱۷۵۰ شرکت ایرانی و خارجی در بخش‌های مختلف ازجمله شرکت‌های بالادست نفت، گاز و پالایش و پتروشیمی و شرکت‌های دانش‌بنیان، پارک‌های فناوری، دانشگاه‌ها، استارتاپ‌ها و دیگر شرکت‌های مرتبط با صنعت نفت برگزار می‌شود و شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران به عنوان دومین تولیدکننده نفت در کشور حضور فعالی در این نمایشگاه دارد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.